Gå til innhold

Sannhetens øyeblikk!-for damene

Anbefalte innlegg

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

43

• også en mor

17

• nick

13

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det rare er at rumpa blir herda, så etter en tids bruk gnager ikke stringen mer... I know! Brukte string en periode. Veldig kjekt når en har stramme bukser der trusesømmen ikke bør vises gjennom stoffet osv.. Men boxere gjør samme nytten og er mer behagelige å ha på :) Hipstere er imidlertid min favoritt :)

Jeg bruker aldri stramme bukser, som ikke er av dongery- typen. Og da synes ikke sømmer og den slags fjas:-) Jeg hadde blitt gal om jeg skulle ha gått rundt og tenkt på den slags til daglig.

Skrevet

Svart bikinitruse - ganske så stilig, faktisk :-)

Skrevet

Hehe, du er jo verre enn mora mi, jo ;-))

Koselig at du tenkte på meg :)

Jeg er den typen som tenker på slike ting. Og ikke en type som ikke bryr meg om andre mennesker - som 100% antydet i min tråd om katter og allergi ved juletider:-)

Gjest harriette
Skrevet

Kvinner er jo atsklillig mer forfengelige enn menn, så jeg er i grunnen mer bekymret for det mannlige undertøyet. Hva har du på deg under, nick? Ingen juksing nå!

Skrevet

Jeg bruker aldri stramme bukser, som ikke er av dongery- typen. Og da synes ikke sømmer og den slags fjas:-) Jeg hadde blitt gal om jeg skulle ha gått rundt og tenkt på den slags til daglig.

Jeg går ikke akkurat rundt og tenker på det jeg heller ;-)

Skrevet

Jeg er den typen som tenker på slike ting. Og ikke en type som ikke bryr meg om andre mennesker - som 100% antydet i min tråd om katter og allergi ved juletider:-)

;-P

Gjest harriette
Skrevet

Akkurat..........jeg er mest sexy når jeg tar av meg trusa uansett:-)

Og undertøy kan overhodet ikke påvirke graden av tenning, eller...?:)

Skrevet

Kanskje starte en ny tråd: FU: hvor mange truser har du? og hvor mange BH'er. hehe

Jeg startet den tråden en gang i høst, tror jeg - "Hvor mange truser har du?" - og jeg hadde vel rundt 30 - men mora2 vant med et vanvittig høyt tall, tror kanskje det var over 80?

Jeg tok faktisk en skikkelig opprydning da, og kastet 13 år gamle truser som var blitt slaskete, og fikk meg noen nye :-)

Skrevet

Alle hvite bomullstruser holder seg da hvite ved vask på 60-90 grader? Da er det verre med de som er laget av syntetisk materiale...Grøss:-(

Da har jeg noen i syntetisk materiale også, viser det seg. Overmodne for søppelbøtta.

Sånne tråder som dette er egentlig ganske motiverende for shopping, må jeg si! :-)

Skrevet

Da har jeg noen i syntetisk materiale også, viser det seg. Overmodne for søppelbøtta.

Sånne tråder som dette er egentlig ganske motiverende for shopping, må jeg si! :-)

Nå vet jeg egentlig ikke hva slike tråder egentlig skal være motiverende for. Mannen som stilte spørsmålet er jo totalt fraværende:-( Og dermed ender det vel opp med å sprike i alle retninger, og motivere folk ut fra deres nødvendige og unødvendige motiver.

Gjest harriette
Skrevet

Nå vet jeg egentlig ikke hva slike tråder egentlig skal være motiverende for. Mannen som stilte spørsmålet er jo totalt fraværende:-( Og dermed ender det vel opp med å sprike i alle retninger, og motivere folk ut fra deres nødvendige og unødvendige motiver.

De er til for å skape temperatur her inne:) Han kaster ut en brannfakkel, noen vil behage/hevde seg og legger ut om det lekre de har under og hever seg over sine sjuskete medsøstre, sjuskene går i skyttergravene og feministene fyrer seg opp. Jeg antar at nick selv logger seg på i morgen formiddag en gang og humrer godt i skjegget.

Skrevet

De er til for å skape temperatur her inne:) Han kaster ut en brannfakkel, noen vil behage/hevde seg og legger ut om det lekre de har under og hever seg over sine sjuskete medsøstre, sjuskene går i skyttergravene og feministene fyrer seg opp. Jeg antar at nick selv logger seg på i morgen formiddag en gang og humrer godt i skjegget.

Du har nok rett i det :-)

Skrevet

Noe slikt, ja:-) Og det bare fyrer oppunder den evindelige maktkampen mellom kjønnene som jeg ikke liker (for å si det mildt) og heller aldri kommer til å like.

Gjest harriette
Skrevet

Noe slikt, ja:-) Og det bare fyrer oppunder den evindelige maktkampen mellom kjønnene som jeg ikke liker (for å si det mildt) og heller aldri kommer til å like.

Hvorfor gidder du å la deg provosere da? Det mest effektive er å overse slike ting. Du er like mye skyld i at dette tok av som de som villig la seg ned og blottet blondetrusene sine;)

Skrevet

Hvorfor gidder du å la deg provosere da? Det mest effektive er å overse slike ting. Du er like mye skyld i at dette tok av som de som villig la seg ned og blottet blondetrusene sine;)

He..he..Jeg er nok ikke direkte provosert. Mer oppgitt og irritert:-(

Skrevet

Jeg startet den tråden en gang i høst, tror jeg - "Hvor mange truser har du?" - og jeg hadde vel rundt 30 - men mora2 vant med et vanvittig høyt tall, tror kanskje det var over 80?

Jeg tok faktisk en skikkelig opprydning da, og kastet 13 år gamle truser som var blitt slaskete, og fikk meg noen nye :-)

Uff..Det er jo nesten pinlig... ;P

Skrevet

Haha, jeg kjedet meg.. (Og kjeder meg forsatt..)

Uansett var det ikke ment for å hevde meg over noen andre...Jeg var bare ærlig. Og det må jeg jo kunne være selv om jeg har blondetruser på! ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...