Colette Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Ja, det tar tid.. *klem* Takk, kjære deg :-) 0 Siter
Colette Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Det rare er at rumpa blir herda, så etter en tids bruk gnager ikke stringen mer... I know! Brukte string en periode. Veldig kjekt når en har stramme bukser der trusesømmen ikke bør vises gjennom stoffet osv.. Men boxere gjør samme nytten og er mer behagelige å ha på Hipstere er imidlertid min favoritt Jeg bruker aldri stramme bukser, som ikke er av dongery- typen. Og da synes ikke sømmer og den slags fjas:-) Jeg hadde blitt gal om jeg skulle ha gått rundt og tenkt på den slags til daglig. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Svart bikinitruse - ganske så stilig, faktisk :-) 0 Siter
Colette Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Hehe, du er jo verre enn mora mi, jo ;-)) Koselig at du tenkte på meg Jeg er den typen som tenker på slike ting. Og ikke en type som ikke bryr meg om andre mennesker - som 100% antydet i min tråd om katter og allergi ved juletider:-) 0 Siter
Gjest harriette Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Kvinner er jo atsklillig mer forfengelige enn menn, så jeg er i grunnen mer bekymret for det mannlige undertøyet. Hva har du på deg under, nick? Ingen juksing nå! 0 Siter
Gjest Kari Traa Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 En utrolig komfortabel truse fra 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Jeg bruker aldri stramme bukser, som ikke er av dongery- typen. Og da synes ikke sømmer og den slags fjas:-) Jeg hadde blitt gal om jeg skulle ha gått rundt og tenkt på den slags til daglig. Jeg går ikke akkurat rundt og tenker på det jeg heller ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Jeg er den typen som tenker på slike ting. Og ikke en type som ikke bryr meg om andre mennesker - som 100% antydet i min tråd om katter og allergi ved juletider:-) ;-P 0 Siter
Gjest harriette Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Akkurat..........jeg er mest sexy når jeg tar av meg trusa uansett:-) Og undertøy kan overhodet ikke påvirke graden av tenning, eller...? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Kanskje starte en ny tråd: FU: hvor mange truser har du? og hvor mange BH'er. hehe Jeg startet den tråden en gang i høst, tror jeg - "Hvor mange truser har du?" - og jeg hadde vel rundt 30 - men mora2 vant med et vanvittig høyt tall, tror kanskje det var over 80? Jeg tok faktisk en skikkelig opprydning da, og kastet 13 år gamle truser som var blitt slaskete, og fikk meg noen nye :-) 0 Siter
org Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Alle hvite bomullstruser holder seg da hvite ved vask på 60-90 grader? Da er det verre med de som er laget av syntetisk materiale...Grøss:-( Da har jeg noen i syntetisk materiale også, viser det seg. Overmodne for søppelbøtta. Sånne tråder som dette er egentlig ganske motiverende for shopping, må jeg si! :-) 0 Siter
Colette Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Da har jeg noen i syntetisk materiale også, viser det seg. Overmodne for søppelbøtta. Sånne tråder som dette er egentlig ganske motiverende for shopping, må jeg si! :-) Nå vet jeg egentlig ikke hva slike tråder egentlig skal være motiverende for. Mannen som stilte spørsmålet er jo totalt fraværende:-( Og dermed ender det vel opp med å sprike i alle retninger, og motivere folk ut fra deres nødvendige og unødvendige motiver. 0 Siter
Gjest harriette Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Nå vet jeg egentlig ikke hva slike tråder egentlig skal være motiverende for. Mannen som stilte spørsmålet er jo totalt fraværende:-( Og dermed ender det vel opp med å sprike i alle retninger, og motivere folk ut fra deres nødvendige og unødvendige motiver. De er til for å skape temperatur her inne:) Han kaster ut en brannfakkel, noen vil behage/hevde seg og legger ut om det lekre de har under og hever seg over sine sjuskete medsøstre, sjuskene går i skyttergravene og feministene fyrer seg opp. Jeg antar at nick selv logger seg på i morgen formiddag en gang og humrer godt i skjegget. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 De er til for å skape temperatur her inne:) Han kaster ut en brannfakkel, noen vil behage/hevde seg og legger ut om det lekre de har under og hever seg over sine sjuskete medsøstre, sjuskene går i skyttergravene og feministene fyrer seg opp. Jeg antar at nick selv logger seg på i morgen formiddag en gang og humrer godt i skjegget. Du har nok rett i det :-) 0 Siter
Colette Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 De er til for å skape temperatur her inne:) Han kaster ut en brannfakkel, noen vil behage/hevde seg og legger ut om det lekre de har under og hever seg over sine sjuskete medsøstre, sjuskene går i skyttergravene og feministene fyrer seg opp. Jeg antar at nick selv logger seg på i morgen formiddag en gang og humrer godt i skjegget. Noe slikt, ja:-) Og det bare fyrer oppunder den evindelige maktkampen mellom kjønnene som jeg ikke liker (for å si det mildt) og heller aldri kommer til å like. 0 Siter
Gjest harriette Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Noe slikt, ja:-) Og det bare fyrer oppunder den evindelige maktkampen mellom kjønnene som jeg ikke liker (for å si det mildt) og heller aldri kommer til å like. Hvorfor gidder du å la deg provosere da? Det mest effektive er å overse slike ting. Du er like mye skyld i at dette tok av som de som villig la seg ned og blottet blondetrusene sine;) 0 Siter
Colette Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Hvorfor gidder du å la deg provosere da? Det mest effektive er å overse slike ting. Du er like mye skyld i at dette tok av som de som villig la seg ned og blottet blondetrusene sine;) He..he..Jeg er nok ikke direkte provosert. Mer oppgitt og irritert:-( 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Jeg startet den tråden en gang i høst, tror jeg - "Hvor mange truser har du?" - og jeg hadde vel rundt 30 - men mora2 vant med et vanvittig høyt tall, tror kanskje det var over 80? Jeg tok faktisk en skikkelig opprydning da, og kastet 13 år gamle truser som var blitt slaskete, og fikk meg noen nye :-) Uff..Det er jo nesten pinlig... ;P 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Hvorfor gidder du å la deg provosere da? Det mest effektive er å overse slike ting. Du er like mye skyld i at dette tok av som de som villig la seg ned og blottet blondetrusene sine;) Haha, jeg kjedet meg.. (Og kjeder meg forsatt..) Uansett var det ikke ment for å hevde meg over noen andre...Jeg var bare ærlig. Og det må jeg jo kunne være selv om jeg har blondetruser på! ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.