Gjest togli Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Jeg ville ikke tenkt på om det er idiotisk eller ikke så lenge dere har økonomi til å skifte det ut. Dere skal trives og bo der og det er så mye annet idiotisk man kan bruke pengene på, så gjør hva dere lyster:-) Ja, det er rart det der med den dårlige samvittigheten Vi må ta opp lån for å gjøre det, men vil ikke få problemer med å betale tilbake... 0 Siter
filiokus81 Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Må tenke mer på den biten, ja.. Men hvordan maler vi sidene som er laminerte? Innmaten i kjøkkenskapene kan jeg leve med noen år til hvis jeg må Det er visst ikke så uvanlig å spraylakkere kjøkken. Jeg har en venninne som fikk det gjort, det ble utrolig fint! Kostet ikke noe særlig heller. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Det er visst ikke så uvanlig å spraylakkere kjøkken. Jeg har en venninne som fikk det gjort, det ble utrolig fint! Kostet ikke noe særlig heller. Vet du om lakken satt godt på laminerte flater? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Vet du om lakken satt godt på laminerte flater? Dessverre ( Deres var lakket heltre fra før tror jeg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Dessverre ( Deres var lakket heltre fra før tror jeg. Ok. Skal sjekke det nærmere 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 IKEA-kjøkken har 25 års garanti tror jeg? Jeg tenker at når malingen flasser av etter så kort tid, så kan man ikke bruke "normal slitasje" som grunn? Fordelen med IKEA-kjøkken er også at man kan skifte ut alle dørene når man ønsker det.. Ja, 25 år garanti :-) Malingen flasser ikke altså, men jeg kan fint krafse den av med neglen. Det var ikke akkurat noe jeg tenkte på å teste da vi sto på IKEA og valgte ut fronter... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Ja, 25 år garanti :-) Malingen flasser ikke altså, men jeg kan fint krafse den av med neglen. Det var ikke akkurat noe jeg tenkte på å teste da vi sto på IKEA og valgte ut fronter... Da skal jeg iallefall sjekke ut dette før vi evt. kjøper! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.