Gå til innhold

Skifte kjøkken allerede nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville ikke tenkt på om det er idiotisk eller ikke så lenge dere har økonomi til å skifte det ut. Dere skal trives og bo der og det er så mye annet idiotisk man kan bruke pengene på, så gjør hva dere lyster:-)

Ja, det er rart det der med den dårlige samvittigheten ;)

Vi må ta opp lån for å gjøre det, men vil ikke få problemer med å betale tilbake...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• mariaflyfly

3

• waxo

2

• filiokus81

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Må tenke mer på den biten, ja.. Men hvordan maler vi sidene som er laminerte? Innmaten i kjøkkenskapene kan jeg leve med noen år til hvis jeg må ;)

Det er visst ikke så uvanlig å spraylakkere kjøkken. Jeg har en venninne som fikk det gjort, det ble utrolig fint! Kostet ikke noe særlig heller.

Skrevet

Det er visst ikke så uvanlig å spraylakkere kjøkken. Jeg har en venninne som fikk det gjort, det ble utrolig fint! Kostet ikke noe særlig heller.

Vet du om lakken satt godt på laminerte flater?

Skrevet

Vet du om lakken satt godt på laminerte flater?

Dessverre :o( Deres var lakket heltre fra før tror jeg.

Skrevet

Dessverre :o( Deres var lakket heltre fra før tror jeg.

Ok. Skal sjekke det nærmere :)

Gjest mikkelina
Skrevet

IKEA-kjøkken har 25 års garanti tror jeg? Jeg tenker at når malingen flasser av etter så kort tid, så kan man ikke bruke "normal slitasje" som grunn?

Fordelen med IKEA-kjøkken er også at man kan skifte ut alle dørene når man ønsker det..

Ja, 25 år garanti :-)

Malingen flasser ikke altså, men jeg kan fint krafse den av med neglen. Det var ikke akkurat noe jeg tenkte på å teste da vi sto på IKEA og valgte ut fronter...

Skrevet

Ja, 25 år garanti :-)

Malingen flasser ikke altså, men jeg kan fint krafse den av med neglen. Det var ikke akkurat noe jeg tenkte på å teste da vi sto på IKEA og valgte ut fronter...

Da skal jeg iallefall sjekke ut dette før vi evt. kjøper!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...