ringerikskringla Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 etter og ha påvist lite jern i kroppen så tar jeg nå jern,c vitamin og folinsyre.Men jeg er så kvalm.Brekker meg og klarer ikke få i meg mat. Er det vanlig og bli slik og om jeg da brekker meg om morgenen vil jern tabletten også bli borte.virkningen tenker jeg på klem 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Kaster du opp? Hvis ikke, går jo både mat og næringsstoffer likevel videre ut i tarmen, og skal dermed tas opp som vanlig, uansett om du brekker deg. 0 Siter
fresja Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Prøv å skifte til annen type jerntabletter, det hjalp meg. 0 Siter
ringerikskringla Skrevet 8. august 2009 Forfatter Skrevet 8. august 2009 Kaster du opp? Hvis ikke, går jo både mat og næringsstoffer likevel videre ut i tarmen, og skal dermed tas opp som vanlig, uansett om du brekker deg. kastet ikke opp.Men kvalmen blir jeg gal av.Jeg får prøve noen dager til kan jo hende det gir seg. klem 0 Siter
Gjest tjing Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 http://www.aminojern.no/hvaeraminojern Anbefales! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.