Gå til innhold

MSN-spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg slettet en person fra MSN-listen min, og da oppdaget han det øyeblikkelig. Det har jeg aldri opplevd før. Det vil si, ingen har kommentert det når de har blitt slettet.

Det jeg lurer på er: Hvordan kan man se at man er slettet av noen på MSN?

Gjest nikkot
Skrevet

Kanskje han hadde så få venner, og så at du var blitt borte fra listen hanses.

Aner ikke, men det var det første som slo meg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kanskje han hadde så få venner, og så at du var blitt borte fra listen hanses.

Aner ikke, men det var det første som slo meg.

Men folk blir vel ikke borte fra listen til den andre, når man sletter dem? Jeg vet at det skjer på Facebook, men trodde ikke det gjorde det på MSN.

Skrevet

Men folk blir vel ikke borte fra listen til den andre, når man sletter dem? Jeg vet at det skjer på Facebook, men trodde ikke det gjorde det på MSN.

Hvis du sletter han fra lista og han hadde tenkt å kontakte deg må det ta komme opp at du har slettet han? Ellers så aner jeg ikke, bruker aldri msn mer etter at jeg begynte å bruke facebook.

Skrevet

Det går an å se alle som har lagt deg til i lista si.

Trykk Verktøy - Alternativer - Personvern og så litt ned på siden:

"Kontaktlister

Se hvem som har lagt deg til i kontaktlisten sin"

Trykk på "Vis..." knappen

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det går an å se alle som har lagt deg til i lista si.

Trykk Verktøy - Alternativer - Personvern og så litt ned på siden:

"Kontaktlister

Se hvem som har lagt deg til i kontaktlisten sin"

Trykk på "Vis..." knappen

Takk skal du ha!

Skrevet

Hvis du sletter han fra lista og han hadde tenkt å kontakte deg må det ta komme opp at du har slettet han? Ellers så aner jeg ikke, bruker aldri msn mer etter at jeg begynte å bruke facebook.

Noen MSN-klienter, for eksempel Pidgin, har ei lita "lampe" som lyser om personen på lista også har deg. Om de sletter deg, slukkes lampa. Det kan også vises ved at det er umulig å se "friendly name" på noen som har sletta deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...