Gjest sjøstjerna Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Jeg kjøpte grønne linser. Det står at man skal beregne 2 dl vann pr dl linser ved koking. Gjelder dette også dersom man har bløtlagt linsene en time før man tenker koke dem? *grønn på grønne linser* 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Du trenger ikke bløtlegge grønne linser. Det er uansett bare å pøse på med vann, det overskytende vannet tømmer du jo bare av etterpå. 0 Siter
Hestehoven Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Haha, det tok overraskende lang tid før jeg skjønte at du ikke snakket om kontaktlinser! Syns det var noen merkelige spørsmål;) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 he-he. Koke kontaktlinser gjør selv ikke jeg... ;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Hestehoven skrev (På 8.8.2009 den 18.16): Haha, det tok overraskende lang tid før jeg skjønte at du ikke snakket om kontaktlinser! Syns det var noen merkelige spørsmål;) Svarte deg- men det havnet feil..i samme tråd. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Lillemus skrev (På 8.8.2009 den 15.55): Du trenger ikke bløtlegge grønne linser. Det er uansett bare å pøse på med vann, det overskytende vannet tømmer du jo bare av etterpå. Takk. Skal forsøke det. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.