Gå til innhold

Linser- hvordan håndtere dem?

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg kjøpte grønne linser.

Det står at man skal beregne 2 dl vann pr dl linser ved koking. Gjelder dette også dersom man har bløtlagt linsene en time før man tenker koke dem?

*grønn på grønne linser*

Fortsetter under...

Skrevet

Du trenger ikke bløtlegge grønne linser. Det er uansett bare å pøse på med vann, det overskytende vannet tømmer du jo bare av etterpå.

Skrevet

Haha, det tok overraskende lang tid før jeg skjønte at du ikke snakket om kontaktlinser! Syns det var noen merkelige spørsmål;)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

he-he.

Koke kontaktlinser gjør selv ikke jeg... ;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet
  Hestehoven skrev (På 8.8.2009 den 18.16):

Haha, det tok overraskende lang tid før jeg skjønte at du ikke snakket om kontaktlinser! Syns det var noen merkelige spørsmål;)

Svarte deg- men det havnet feil..i samme tråd.

Gjest sjøstjerna
Skrevet
  Lillemus skrev (På 8.8.2009 den 15.55):

Du trenger ikke bløtlegge grønne linser. Det er uansett bare å pøse på med vann, det overskytende vannet tømmer du jo bare av etterpå.

Takk. Skal forsøke det. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...