Gå til innhold

Truser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tidligere truseliste så har jeg noen trusespørsmål. Dette er ment til damene på dol.

Hvor mange truser har du til vanlig?

Hvor kjøper du trusene dine?

Når kaster du truser?

Er du opptatt av farger, blonder osv.?

Er det viktig for deg at trusene er sexy?

For min del skal truser være behagelige, og jeg bruker bare sloggi i mange varianter. Jeg kaster dem når jeg føler at de ikke er behagelige lenger dvs. når de er blitt så løse i strikken at de ikke sitter godt lenger. Jeg bruker mest hvite, men har alltid noen svarte også. Jeg bruker mest truser med blonder, men dog ikke alltid. Har alltid noen uten blonder også.

Og jeg har som regel rundt tyve truser i skapet.

Gjest Trusetausa
Skrevet

''Hvor mange truser har du til vanlig?''

Tenker det ligger en 30 truser i skuffen nå, i ymse størrelser. Har gått mye ned i vekt, men tør liksom ikke å kvitte meg med alle de gamle...

''Hvor kjøper du trusene dine?''

Lindex, H&M, sportsbutikker, dagligvarehandel - kort sagt, hvor som helst.

''Når kaster du truser?''

Når de er i feil størrelse (noen, i alle fall...), er ubehagelige, har blitt misfarget, gått i filler eller bare er utslitt.

''Er du opptatt av farger, blonder osv.?''

Tildels. Eller rettere sagt: Mest opptatt av at det ikke skal være blonder på alle.

''Er det viktig for deg at trusene er sexy?''

Noen må være sexy, andre må være tettsittende og høye (mensen), andre igjen må være bare behagelige (trening, f.eks.).

Skrevet

Jeg kan ikke tro jeg telte! Men altså det gjorde jeg. *rødme*

Jeg har 94 i skuffene nå. Pluss de som er til vask. Men det er jo ikke bare truser, det er bokser, hipster, string, og tai.

Der jeg ser noen fine. Gina har hatt noen fine i det siste. Ellers kjøper jeg ofte sett, og handler jeg endel på "femilet" & "Change". H&M syns jeg også kan ha endel fine truser/ underdeler.

Når de ikke er gode å gå i, mister formen eller viser anntydning til å bli slitt. Eller bare når jeg er lei dem. Må jo rydde for å få plass til nye. ;P

''Er du opptatt av farger, blonder osv.? ''

Ja, jeg kjøper jo kun truser som jeg syns ser bra ut. Men jeg har truser i alle varianter, både med og uten blonder, alle slags farger og mønster. Sist kjøpte jeg en i sebramønster, og en knall rosa. ;P Bomull har jeg lite av, har noen Bjørn Borg boksere.

Jeg liker sexy undertøy ja. Og jeg kjøper jo ikke noe som jeg syns er skikkelig usexy.

Jeg bruker for det meste bare string da. Truser bruker jeg når jeg har mensen,( og ja, de trusene ser også bra ut) Hender også jeg slenger på en hipster når jeg skal sove.

:0)

Skrevet

Tja, siden jeg bor på to plasser har jeg en del truser begge steder, men kommer ikke i nærheten av mora2s 94! Har vel rundt 30 tilsammen kanskje?

Der jeg finner noen jeg liker. :o) Som regel der de selger Sloggi eller på Europris der jeg har funnet noen gode hipstere i spreke farger. :o)

Når de er utslitte eller har fått mensenflekker som ikke går av.

''Er du opptatt av farger, blonder osv.?''

Nja, ikke så veldig, men kjøper stadig flere svarte truser, de hvite fra Sloggi har mye dårligere kvalitet og blir utvasket mye fortere synes jeg. Blonder bryr jeg meg lite om, men favoritten for tiden har en myk ganske bred blondekant øverst.

Nei, kan ikke si det, men jeg liker jo at det jeg ser i speilet er noe jeg er fornøyd med. :o)

Skrevet

''Hvor mange truser har du til vanlig? ''

Hehe, hvordan skal jeg vite det? Tipper jeg har en 12-14 "faste"

Bjørn Borg på svenskeferja, Pieces på Vero Moda, og Pierre Robert på matbutikken.

Sjelden/aldri. Legger de bare i en annen skuff... *sjuske* Noe som faktisk vil si at jeg har en 30-40 utvaska stringtruser en plass....

"Er du opptatt av farger, blonder osv.?"

Nei, jeg syns det er gøy med morsomme farger, men ikke blonder. Syns det er okej å ha 1-2 svært sexy til spesielle anledninger, da. ;)

"Er det viktig for deg at trusene er sexy?"

Nei, for meg er det viktig at de ikke deler rompa i 2 så det ser ut som jeg får 4 rompeballer, også er det viktig at de er behagelige å ha på. Derfor så og si bare boxere. Også må jeg ha de i bomull, ellers blir underlivet mitt irritert. ;)

Gjest lalala land
Skrevet

Som oftest Lindex, tre for 2 er grei deal.

Noen er sexy, andre er søte, og noen er kjedelig.

Kaster dem når de ikke lenger ser "nyvasket" ut, eller blir slitte i stoffet. Har vel ca 30 truser.

Gjest ja , det var meg
Skrevet

Hakke peiling på hvor mange truser jeg har. Kanskje 20 stk.?

Kjøper gjerne truser som henger 3 eller 5 stk i sammen og på billigsalg.

Har aldri sexy truser. Kun bomull og nøytrale og behagelige på.

Kaster truser når det er blitt hull. Eller mistet fullstendig fasong.

Det viktigste for meg er at jeg alltid har ren truse på. Skifter ofte både morgen og etter jobb. Alltid etter bad selvom jeg har gått med trusa kun i 2 timer. Er ekstrem på dette området.

Skrevet

Jeg har pleid å kjøpe truser på H&M eller LIndex, ofte sånne i glatt stokk med litt blonder eller pynt. Det siste året har jeg begynt å kjøpe truser fra Pierre Robert, i vanlige dagligvarebutikker. LIker dem godt, særlig hipsterne i glatt blankt stoff.

Har noen få stringtruser, men liker ikke å gå med dem. Bruker dem likevel hvis jeg skal pynte meg, synes det ser penest ut under en kjole.

Skrevet

Vil anta jeg har rundt 15 - 20 stk. Planlegger å kaste mange på mandag, må ut og handle først da.

Jeg burde kastet og sortert mye oftere. Har blitt flinkere, for jeg har ikke lenger de stygge, utvaskete, hullete 15 år gamle(fakta!) - men akk så deilige - bokserne fra SparKjøp som mor kjøpte til meg. De kastet jeg for et års tid siden, tror jeg.

Liker ikke blonde, tåler det ikke. Og det må være bomull, ellers kan jeg ikke bruke dem.

Skrevet

Vil anta jeg har rundt 15 - 20 stk. Planlegger å kaste mange på mandag, må ut og handle først da.

Jeg burde kastet og sortert mye oftere. Har blitt flinkere, for jeg har ikke lenger de stygge, utvaskete, hullete 15 år gamle(fakta!) - men akk så deilige - bokserne fra SparKjøp som mor kjøpte til meg. De kastet jeg for et års tid siden, tror jeg.

Liker ikke blonde, tåler det ikke. Og det må være bomull, ellers kan jeg ikke bruke dem.

Jeg har ei truse jeg kjøpte sommeren 1995, i en butikk på Ålgård, da jeg var der og jobbet :-)

Den er nesten like fin faktisk!

Skrevet

He, he. For meg er det viktigere at trusene er behagelige enn at de er sexy. Men jeg har begge deler i skapet. Noen ganger er det herlig å vite at man har noe sexy under klærne også :)

Jeg kjøper de beste trusene mine i USA, men Sloggi er en hjemmelig favoritt.

Om trusene både er behagelige og søte er jo det et pluss.

Fargen er ikke så viktig, men har nok flest hvite.

Skrevet

Jeg har ei truse jeg kjøpte sommeren 1995, i en butikk på Ålgård, da jeg var der og jobbet :-)

Den er nesten like fin faktisk!

Jøss, snakker om kvalitet! - og hukommelse... :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kan ikke tro jeg telte! Men altså det gjorde jeg. *rødme*

Jeg har 94 i skuffene nå. Pluss de som er til vask. Men det er jo ikke bare truser, det er bokser, hipster, string, og tai.

Der jeg ser noen fine. Gina har hatt noen fine i det siste. Ellers kjøper jeg ofte sett, og handler jeg endel på "femilet" & "Change". H&M syns jeg også kan ha endel fine truser/ underdeler.

Når de ikke er gode å gå i, mister formen eller viser anntydning til å bli slitt. Eller bare når jeg er lei dem. Må jo rydde for å få plass til nye. ;P

''Er du opptatt av farger, blonder osv.? ''

Ja, jeg kjøper jo kun truser som jeg syns ser bra ut. Men jeg har truser i alle varianter, både med og uten blonder, alle slags farger og mønster. Sist kjøpte jeg en i sebramønster, og en knall rosa. ;P Bomull har jeg lite av, har noen Bjørn Borg boksere.

Jeg liker sexy undertøy ja. Og jeg kjøper jo ikke noe som jeg syns er skikkelig usexy.

Jeg bruker for det meste bare string da. Truser bruker jeg når jeg har mensen,( og ja, de trusene ser også bra ut) Hender også jeg slenger på en hipster når jeg skal sove.

:0)

''Men det er jo ikke bare truser, det er bokser, hipster, string, og tai.''

Hehe, jeg kaller alt dette truser. Men egentlig bruker jeg mest betegnelsen underbukser på alle typer truser.

Gjest Elextra
Skrevet

Tipper jeg har 30-40 underbukser. De aller fleste av den behagelige typen (mye Calida og noen Pierre Robert(!)), men også en del mer sexy, typisk kjøpt som del av sett. Ymse farger, tekstiler og snitt.

Gjest glad i undertøy
Skrevet

Jeg har vel rundt 15 faste, stort sett string eller hipsters.

Kjøper stort sett undertøyet mitt på H&M, rimelig og nokså pent.

Jeg bruker alltid pent undertøy under, bruker ikke string så mye nå lenger, synes det er penere med disse hipsterne som er på moten nå.

Kjøper nesten alltid sett, BH m/matchende underdeler ulike varianter og bruker dem sammen.

Har i mange ulike mønstre og farger og div. dekorativt stæsj.

Jeg eier ikke bomullstruser eller BH'er.

Har også noen ekslusive sett liggenge, de sparer jeg til litt spesielle anledninger.

Jeg vil påstå at jeg til enhver tid er presentabelt kledd innerst, selv om jeg av og til slasker i joggisen på søndagen.

Kaster undertøyet når det er ikke lenger er fint i fasongen eller veldig utvasket og stygg i fargen.

Skrevet

Jøss, snakker om kvalitet! - og hukommelse... :-)

Ja, jeg husker det, fordi den er ganske spesiell (ikke spesielt fin, men helt grei hverdagsunderbukse) - og jeg husker jeg kjøpte den den sommeren jeg var avløser på gård i Ålgård :-)

Skrevet

''Men det er jo ikke bare truser, det er bokser, hipster, string, og tai.''

Hehe, jeg kaller alt dette truser. Men egentlig bruker jeg mest betegnelsen underbukser på alle typer truser.

Ja, jeg gjør vel i grunnen også det. Men visste ikke helt hva trådstarter la i det. :0)

Mary Poppins
Skrevet

Kjøper truser både på H&M, Lindex, og i finere undertøysforretninger. Jeg liker sexy undertøy så har relativt (unormalt?) mye av det. Bruker stort sett bare string men også noen ganger vanlige truser. Eier ingen boksere eller hipsters..

candyqueen_83
Skrevet

Hmm.. Jeg orker ikke å telle, men har vel kanskje 40-50 truser. Både string, hipster og boxere. Har vel kanskje 1-2 vanlige truser og.

Jeg er ikke så veldig opptatt av blonder til hverdags, for jeg syns de kan irritere litt om jeg går lange turer og blir svett osv :P

Kjøper stort sett i friske, fine farger, men også truser som kun er søte. Tror ikke jeg har en eneste hvit eller svart truse! Jøss..!

Skrevet

Jeg bruker bare bomullstruser til vanlig. Bomull er det eneste stoffet som puster. Og det er behagelig. Jeg har hørt en kan lettere få sopp nedentil av andre stoffer. Stringtruser samler ektremt mye bakterier i seg.

Skal jeg pynte meg, ut, ha en spesiell date eller lignende blir det string, hipsters el lignende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...