Gjest burke Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Lurer på hvor mye penger det er vanlig å bruke på bøker, blader, aviser og slikt. Selv kan jeg ikke leve uten bøker, har alltid flere bøker liggende på nattbordet og har mye bøker rundt meg hele tiden. Kjøper en avis og leser en del blader også. Bøker er noe av det viktigste i mitt liv, og jeg bruker en del penger på bøker. Vet ikke helt hvor mye. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Jeg bruker kanskje 200-300 kr i året på blader og aviser. Bøker kjøper jeg aldri. Eller, barnebøker hender det jo at jeg kjøper. :0) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Tpeer jeg bruker ca en tusenlapp på bøker pr år. Inkluderer en bok til full pris, pluss noen på tilbid. Låner mest på biblipteket. Abbonnerer på I Form, det er det eneste. KJøper Kamille eller KK 3-4 ganger pr år. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Bøker er nok det jeg faktisk bruker mest penger på. Jeg har aldri regnet på hvor mye det blir i året. Bøker er det jeg kommer til å bruke mest penger på så lenge jeg er i stand til å lese. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Bøker er nok det jeg faktisk bruker mest penger på. Jeg har aldri regnet på hvor mye det blir i året. Bøker er det jeg kommer til å bruke mest penger på så lenge jeg er i stand til å lese. Men det blir nok mange tusen i året, når jeg tenker etter. Kjøper ikke ukeblader. 0 Siter
Bunny Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Vi får to avisabonnementer gratis gjennom jobben, abonnerer stort sett på et interiørblad, og kjøper bøker for kanskje 8000 i året? Kanskje mye mer / mindre, det er veldig forskjellig fra måned til måned. Mye barnebøker, men en god del andre bøker også. Kjøper ofte en lørdags-løssalgsavis. og barna får et blad hver en gang i blant. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Abonnerer på avis, arver Illustrert Vitenskap og Hjemmet. Kjøper så og si aldri noe selv. 0 Siter
AAA Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Lesestoff er liksom den utgiften jeg ikke makter å gjøre så mye med, på tross av bibliotek, internett osv... Bruker nok 3-500 kr i måneden på bøker. I tillegg abbonnerer vi på en avis og et par magasiner. 0 Siter
mermaid Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Før svidde jeg av mye penger på det, jeg ELSKER bøker! Men så skjerpet jeg meg og begynte å bruke biblioteket! Det er så mye enklere nå, finner bøkene jeg har lyst på på nett og bestiller dem, får beskjed når jeg kan hente dem... Men det er endel bøker som jeg fremdeles ikke finner på biblioteket, enkelte utenlandske feks, de kjøper jeg (gjerne på nett). Blir kanskje et par tusen i året. Abonnerer på lokalavisen fredag og lørdag - elsker å lese avis hele uka men rekker bare ikke over i hverdagene... leser aviser på nett hver dag da... Kjøper så å si aldri blader, ungene får en sjelden gang. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Har vel kjøpt/fått ca 30 skjønnlitterære bøker siste året. Abbonerer på en avis, samt kjøper annen avis en gang i blant. (men leser egentlig mest nyheter på nettet). Kjøper blader til jul og påske. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Låner alle bøkerne jeg leser på biblioteket. Hadde rett og slett ikke hatt råd til å kjøpe dem, ca 4-8 bøker pr mnd. Og dessuten blir dem liggende å slenge etterpå. Hehe. Blader kjøper jeg også sjeldent nå. Får aldri lest dem ut likevel. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Låner alle bøkerne jeg leser på biblioteket. Hadde rett og slett ikke hatt råd til å kjøpe dem, ca 4-8 bøker pr mnd. Og dessuten blir dem liggende å slenge etterpå. Hehe. Blader kjøper jeg også sjeldent nå. Får aldri lest dem ut likevel. Lite i bladene. Leser de ut på en ettermiddag. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Lite i bladene. Leser de ut på en ettermiddag. Men jeg får aldri tid. Hehe. Bruker heller den tiden på div. fora på nett ) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Men jeg får aldri tid. Hehe. Bruker heller den tiden på div. fora på nett ) He-he. Kan i grunnen skjønne det. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Her i huset brukes det mye penger på bøker! Elsker å lese og nyter å ha velfylte bokhyller. Ungene er også store lesehester. Bruker nok flere 1000 i året på bøker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Jeg kjøper fint lite bøker, de få bøkene jeg kjøper er faktabøker. Romaner låner jeg i stort monn på biblioteket. ) Skal jeg bruke penger på en bok må det være en bok jeg kan bruke til noe mer enn bare å lese den en gang og sette den i bokhylla. Aviser leser jeg på nettet, men det hender vi kjøper med oss noen når vi drar på hytta - fine å til opptenning og tørking av våte støvler etterpå! ) Blader hender det jeg kjøper innimellom, men ikke ofte, skjønt ungene har fått en god del i sommer da. 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Jeg leste vanvittig mye da jeg var liten, men det har minket fælt etter som jeg ble eldre. Etter at jeg fikk barn har det blitt svært lite. Har ikke tid. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Jeg bruker ca. 300 kroner i måneden på bøker. Da kjøper jeg tre paperbacks og leser de i løpet av de neste fire ukene. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Bøker kjøper jeg sjelden, men jeg låner jevnt og trutt på biblioteket. Jeg kjøper heller ikke noe blad fast til meg selv. Gubben abonnerer på ett blad(eller er det to), og det ene barnet abonnerer på ett. Vi har fire aviser, to dagsaviser og to små lokalaviser som kommer ut sjeldnere. Jeg har ikke helt oversikten over kostnaden, men noen tusenlapper blir det jo i løpet av et år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.