Gjest burke Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Jeg er ikke sikker enda, men det blir SV eller AP. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Venstre. Mest av gammel vane. Jeg har hørt ekstremt lite nyheter i sommer, og ikke en eneste av Sommeråpent, som jeg i etterkant har skjønt kanskje jeg burde ha sett... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Jeg har ikke peiling. Vet ikke om jeg gidder stemme engang...Får se når den tid kommer. :0) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Stemmesedlene her i huset gikk opp i flammer ved et uhell, så da hopper vi over årets valg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Stemmesedlene her i huset gikk opp i flammer ved et uhell, så da hopper vi over årets valg. Uff da... Du har sikkert tid på deg til å få ta i nye! 0 Siter
Gjest burke Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Stemmesedlene her i huset gikk opp i flammer ved et uhell, så da hopper vi over årets valg. Du kan stemme uten stemmesedler. Det går bare fortere hvis du har dem. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Du kan stemme uten stemmesedler. Det går bare fortere hvis du har dem. Går det greit å vise legitimasjon? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Uff da... Du har sikkert tid på deg til å få ta i nye! Trasige greier med de kortene, hehe. Mannen min skulle kvitte seg med noe, så da heiv han det i peisovnen sammen med litt "reklame". 0 Siter
Gjest burke Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Går det greit å vise legitimasjon? Ja du må vise legitimasjon uansett, men det vil gå fortere hvis du har stemmeseddel. 0 Siter
Gjest burke Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Trasige greier med de kortene, hehe. Mannen min skulle kvitte seg med noe, så da heiv han det i peisovnen sammen med litt "reklame". Det står på stemmesedlene her i huset at du ikke trenger å ta dem med , men har du det med går det raskere. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Det står på stemmesedlene her i huset at du ikke trenger å ta dem med , men har du det med går det raskere. Flott Da kan jeg stemme, og jeg tipper det blir AP. 0 Siter
Gjest burke Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Flott Da kan jeg stemme, og jeg tipper det blir AP. Da passer det meg bra at jeg hjalp deg ut av dette. Jeg hadde blitt lei meg hvis du hadde sagt Frp:-) 0 Siter
waxo Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Ikke noe. Vet ikke hva de forskjelllige partiene står for, og orker ikke bruke tid på å finne det ut heller. Det eneste jeg vet er at de overvurderer seg selv under valgkampen, og jeg har blitt skuffet over de gang på gang. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Som tidligere år blir det Arbeiderpartiet. Denne tråden minner meg på at jeg må huske å forhåndsstemme neste uke. 0 Siter
Gjest forhåndstemme er lurt Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Som tidligere år blir det Arbeiderpartiet. Denne tråden minner meg på at jeg må huske å forhåndsstemme neste uke. Ja, egentlig bør alle som vet hva de skal stemme på, forhåndstemme. Særlig i år, hvor sjansen for at en selv eller et av barna eller andre har influensa og man ikke kommer seg av gårde selve valgdagen, er større enn et vanglig år. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Huff, synes det bare blir vanskeligere og vanskeligere å velge. Alle partiene har lure ting og teite ting på partiprogrammet sitt. Alle har "dumme" partiledere. Men jeg havner nok ett eller annet sted i midten, som vanlig... 0 Siter
Gjest jeppe ! Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Alt annet enn arbeiderpartiet. Synes ikke de har gjort noen ting de årene de har sittet på stortinget. Men stemme skal jeg slik at jeg kan si hva jeg mener om styringen! (alle som ikke stemmer under valget må huske å holde kjeft når de er ueninge i hva som skjer her i norge.) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Stemmesedlene her i huset gikk opp i flammer ved et uhell, så da hopper vi over årets valg. ''Stemmesedlene her i huset gikk opp i flammer ved et uhell, så da hopper vi over årets valg.'' Du snakker om valgkortet, ikke stemmesedlene. Stemmesedlene får man ikke i posten, de plukker man i avlukket når man stemmer. Forøvrig trenger du ikke valgkortet når du skal stemme, de skriver bare ut et nytt til deg der du skal (forhånds)stemme. Husk legitimasjon! 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Ja du må vise legitimasjon uansett, men det vil gå fortere hvis du har stemmeseddel. Ikke stemmeseddel, valgkort. Stemmesedlene er de lappene som ligger i avlukkene og som bestemmer hvilket parti du stemmer på, disse får du ikke tilsendt i posten. Det tar bare noen sekunder å skrive ut nytt valgkort, ikke noe problem, det tar ikke lenger tid for velgeren, bare et par ekstra tastetrykk for oss stemmemottakere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.