Gå til innhold

FU: Hva velger du til høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke sikker enda, men det blir SV eller AP.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

5

• AneM1365380603

5

• Lillemus

4

• waxo

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Venstre. Mest av gammel vane. Jeg har hørt ekstremt lite nyheter i sommer, og ikke en eneste av Sommeråpent, som jeg i etterkant har skjønt kanskje jeg burde ha sett...

Skrevet

Jeg har ikke peiling. Vet ikke om jeg gidder stemme engang...Får se når den tid kommer. :0)

AneM1365380603
Skrevet

Stemmesedlene her i huset gikk opp i flammer ved et uhell, så da hopper vi over årets valg.

Skrevet

Stemmesedlene her i huset gikk opp i flammer ved et uhell, så da hopper vi over årets valg.

Uff da...

Du har sikkert tid på deg til å få ta i nye!

Skrevet

Du kan stemme uten stemmesedler. Det går bare fortere hvis du har dem.

AneM1365380603
Skrevet

Du kan stemme uten stemmesedler. Det går bare fortere hvis du har dem.

Går det greit å vise legitimasjon?

AneM1365380603
Skrevet

Uff da...

Du har sikkert tid på deg til å få ta i nye!

Trasige greier med de kortene, hehe. Mannen min skulle kvitte seg med noe, så da heiv han det i peisovnen sammen med litt "reklame". ;)

Skrevet

Går det greit å vise legitimasjon?

Ja du må vise legitimasjon uansett, men det vil gå fortere hvis du har stemmeseddel.

Skrevet

Trasige greier med de kortene, hehe. Mannen min skulle kvitte seg med noe, så da heiv han det i peisovnen sammen med litt "reklame". ;)

Det står på stemmesedlene her i huset at du ikke trenger å ta dem med , men har du det med går det raskere.

AneM1365380603
Skrevet

Det står på stemmesedlene her i huset at du ikke trenger å ta dem med , men har du det med går det raskere.

Flott :) Da kan jeg stemme, og jeg tipper det blir AP.

Skrevet

Flott :) Da kan jeg stemme, og jeg tipper det blir AP.

Da passer det meg bra at jeg hjalp deg ut av dette. Jeg hadde blitt lei meg hvis du hadde sagt Frp:-)

Skrevet

Ikke noe.

Vet ikke hva de forskjelllige partiene står for, og orker ikke bruke tid på å finne det ut heller.

Det eneste jeg vet er at de overvurderer seg selv under valgkampen, og jeg har blitt skuffet over de gang på gang.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Som tidligere år blir det Arbeiderpartiet. Denne tråden minner meg på at jeg må huske å forhåndsstemme neste uke.

Gjest forhåndstemme er lurt
Skrevet

Som tidligere år blir det Arbeiderpartiet. Denne tråden minner meg på at jeg må huske å forhåndsstemme neste uke.

Ja, egentlig bør alle som vet hva de skal stemme på, forhåndstemme. Særlig i år, hvor sjansen for at en selv eller et av barna eller andre har influensa og man ikke kommer seg av gårde selve valgdagen, er større enn et vanglig år.

Skrevet

Huff, synes det bare blir vanskeligere og vanskeligere å velge. Alle partiene har lure ting og teite ting på partiprogrammet sitt. Alle har "dumme" partiledere.

Men jeg havner nok ett eller annet sted i midten, som vanlig...

Gjest jeppe !
Skrevet

Alt annet enn arbeiderpartiet. Synes ikke de har gjort noen ting de årene de har sittet på stortinget.

Men stemme skal jeg slik at jeg kan si hva jeg mener om styringen! (alle som ikke stemmer under valget må huske å holde kjeft når de er ueninge i hva som skjer her i norge.)

Skrevet

''Stemmesedlene her i huset gikk opp i flammer ved et uhell, så da hopper vi over årets valg.''

Du snakker om valgkortet, ikke stemmesedlene. Stemmesedlene får man ikke i posten, de plukker man i avlukket når man stemmer.

Forøvrig trenger du ikke valgkortet når du skal stemme, de skriver bare ut et nytt til deg der du skal (forhånds)stemme. Husk legitimasjon!

Skrevet

Ja du må vise legitimasjon uansett, men det vil gå fortere hvis du har stemmeseddel.

Ikke stemmeseddel, valgkort. Stemmesedlene er de lappene som ligger i avlukkene og som bestemmer hvilket parti du stemmer på, disse får du ikke tilsendt i posten.

Det tar bare noen sekunder å skrive ut nytt valgkort, ikke noe problem, det tar ikke lenger tid for velgeren, bare et par ekstra tastetrykk for oss stemmemottakere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...