Gå til innhold

Hvor mye ser du på tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser nesten ikke tv, og vet egentlig ikke hvorfor.

Skrevet

Ikke jeg heller. Nå i kveld så jeg litt av barne-tv sammen med ungene - dvs det som kom etter barne-tv - en svensk serie om ei som het Rosa. Faktisk ganske bra!

I kveld så jeg den engelske serien på nrk1, om det sykehuset. SVitsjet over til et fransk s\konsertprogram, og så kveldsnytt. Egentlig mer i kveld enn jeg ser på ei hel uke....

Skrevet

Jeg ser litt på tv om kveldene. Ser mest serier. Ellers syns jeg det er mye elendig på tv... Sitter heller på dataen.

:0)

AneM1365380603
Skrevet

Vi ser nesten ikke på tv om sommeren, og det gjør ikke barna heller. Regner med å ta det igjen til høsten.

Skrevet

En time i mnd eller annenhver mnd kanskje..... Det går jo ikke noe bra på tv etter kl 22 om kvelden, blir heller sittende en stund ved datan.

Nyhetene ser jeg her og værmeldinga får jeg fulgt med på her.

Også har vi jo dol og facebook da :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg har ikke sett et eneste Tv-program på mange måneder og sett fint lite de siste årene.

Skrevet

Det varierer veldig. På sommeren ser jeg nesten ikke på TV. På vinteren blir det mer - sikkert 1-2 timer på kveldene.

Gjest MayLynn
Skrevet

Nesten aldri. Tar opp en serie som går daglig på pvr dekoderen og så ser jeg den mens jeg bretter sammen klær. Det er stort sett alt.

Men hvis du spør hvor mye jeg er på nettet...

Gjest Elextra
Skrevet

Tipper jeg ser ca. fem timer i uka. Noen uker mer, om vi også inkluderer å se leid film.

Ser ikke på TV hver dag.

Skrevet

Liker å få med meg en nyhetssending på kvelden, det blir gjerne Kveldsnytt.

Før så jeg mye på tv når unga var i seng. Etter at jeg begynte å studere, sitter jeg og leser istedet, så det blir lite tv-titting.

Skrevet

Nesten ikke. Sitter heller på dataen og hører musikk på youtube.

Skrevet

*Rekker hånda i været*

Jeg er unormal i denne tråden, ser jeg - for jeg ser en del på TV. Når ungene er i seng, synes jeg det er deilig å se litt på serier - selv om jeg ikke følger så mange nå for tiden (intenting spennende på TV om sommeren - like greit :-) Jeg ser dessuten alltid nyhetene.

Nå har jeg nok sett usedvanlig mye på tv de siste årene, så jeg ble nok hekta på litt for mange serier en periode (Grey's, Frustrerte fruer, alt av krim, private practise etc - og ikke minst: Americas Funniest Home Videos).

Gjest Elextra
Skrevet

*Rekker hånda i været*

Jeg er unormal i denne tråden, ser jeg - for jeg ser en del på TV. Når ungene er i seng, synes jeg det er deilig å se litt på serier - selv om jeg ikke følger så mange nå for tiden (intenting spennende på TV om sommeren - like greit :-) Jeg ser dessuten alltid nyhetene.

Nå har jeg nok sett usedvanlig mye på tv de siste årene, så jeg ble nok hekta på litt for mange serier en periode (Grey's, Frustrerte fruer, alt av krim, private practise etc - og ikke minst: Americas Funniest Home Videos).

''og ikke minst: Americas Funniest Home Videos''

Orker du virkelig se på det? Jeg får helt "mark" av de tåpelige kommentarene og er bare nødt til å zappe om jeg havner innom.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg ser heller aldri på TV. Jeg liker bedre å lese.

Skrevet

Orker du virkelig se på det? Jeg får helt "mark" av de tåpelige kommentarene og er bare nødt til å zappe om jeg havner innom.

AFV er konge :))

Skrevet

Jeg synes det er morsomt, jeg :-) Og i en periode orket jeg ikke å se noe som helst jeg måtte bruke hodet til. Med AFV kan man se i tre sekunder og få med seg poenget til akkurat DET klippet.

Men at kommentarene er tåpelige, ja, det er jeg enig i :-)

Skrevet

*Rekker hånda i været*

Jeg er nok akkurat som deg ;)

Når ungene er i seng er det utrolig deilig å synke sammen i sofaen foran TV'n ;) Etter klokka 20 veksler jeg mellom TV og data alt ettersom. Jeg følger gjerne med på noen serier, så enkelte kvelder blir det mye tv og lite data. Andre kvelder mer data (både jobbrelatert og som kos).

Jeg kan tenke meg at jeg ser tv opp mot to timer hver dag i snitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...