Gå til innhold

Herpes ved øynene, går det?

Gjest syns det er litt ekkelt jeg, redd for øyet

Anbefalte innlegg

Gjest syns det er litt ekkelt jeg, redd for øyet
Skrevet

Datteren min har et boblende utslett ved øyet som ser ganske fælt ut...

Vært hos lege, som mente det kunne være herpes??

Prøver og søke, men får kun opp herpes i genetaliene/undderlivet eller leppe, ingenting om dette andre steder på huden.

Han tok en prøve, så vi har svaret til uken.

Hun er nå veldig lilla/rød rundt øyet, som en øyekatarr i tillegg til det boblende utslettet. Kan dette gå ut over øyet tro?

Håpre noen kan hjelpe!

Gjest vår erfaring.
Skrevet

Vårt barn får herpes ved øynene en gang i året. Kommer gjerne av for mye og sterk sol, stress eller etter annen sykdom.

Det er forskjellige herpes typer. Herpes i underlivet er ikke den samme bakterien som oppe ved øynene! Herpes er et samlebegrep på lign. typer.

Det er ikke bra med herpes ved øynene, skal vekk så fort som mulig. Hos oss går vi nå rett til legen for å få antibiotika med en gang det begynner. Andre metoder med krem osv. virker ikke! Forlang handling du også! Blir for mye utvikling når du skal vente i flere dager til uka også. Gå gjerne til legevakten i dag.

Øynene er veldig vare for sykdommer, derfor er det nøye å få dette under kontroll umiddelbart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...