Gjest hvor er nicket mitt ??? Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Jeg har hatt diare i over en uke nå, hva kan årsaken være? Mener jeg både spiser og drikker normalt. 0 Siter
Gjest Sjekk deg snart Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Det kan være en magesyke.... maten din er ikke bedervet regner jeg med? Dersom det vedvarer bør du få deg en sjekk. Flere tilstander kan gi diare, betennelse i tarmsystemet, mageinfeksjon, crohns, cøliaki, melkeintoleranse.... kreft.... Faren min klaget over diare i ukesvis, da han endelig kom seg til lege viste det seg å være kreft, men da var det for sent. Men det kan selvsagt bare være tilfeldig og. Banan, poteter - virker tykkende, prøv det. Og få i deg nok fiber og væske. Veldig viktig å drikke nok når man har diare. Ikke spis søtsaker og feit mat, det kan gjøre plagene verre. Spis sunt. Hjelper ikke dette, ta deg en tur til legen og få deg sjekket. 0 Siter
Skyer Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Mest sannsynlig et virus som forårsaker diare..men da bør det vel snart gå over. Typisk å få diare hvis du har vært i utlandet i sommer. Hvis du ikke har andre symptomer ville jeg ventet et par dager til før jeg hadde kontaktet lege. Det går sikkert snart over...:-) 0 Siter
Gjest kvakk kakk Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Det går diare rundt omkring her jeg bor nå...et eller annet virus. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Det kan være svineinfluensa, et av symptomene er diare, og noen får bare det symptomet. Men det kan jo også være en reaksjon på noe du har spist. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.