Gå til innhold

Diare, noen som vet?

Gjest hvor er nicket mitt ???

Anbefalte innlegg

Gjest hvor er nicket mitt ???
Skrevet

Jeg har hatt diare i over en uke nå, hva kan årsaken være? Mener jeg både spiser og drikker normalt.

Gjest Sjekk deg snart
Skrevet

Det kan være en magesyke....

maten din er ikke bedervet regner jeg med? Dersom det vedvarer bør du få deg en sjekk. Flere tilstander kan gi diare, betennelse i tarmsystemet, mageinfeksjon, crohns, cøliaki, melkeintoleranse.... kreft....

Faren min klaget over diare i ukesvis, da han endelig kom seg til lege viste det seg å være kreft, men da var det for sent.

Men det kan selvsagt bare være tilfeldig og.

Banan, poteter - virker tykkende, prøv det.

Og få i deg nok fiber og væske. Veldig viktig å drikke nok når man har diare.

Ikke spis søtsaker og feit mat, det kan gjøre plagene verre. Spis sunt.

Hjelper ikke dette, ta deg en tur til legen og få deg sjekket.

Skrevet

Mest sannsynlig et virus som forårsaker diare..men da bør det vel snart gå over.

Typisk å få diare hvis du har vært i utlandet i sommer.

Hvis du ikke har andre symptomer ville jeg ventet et par dager til før jeg hadde kontaktet lege.

Det går sikkert snart over...:-)

Gjest kvakk kakk
Skrevet

Det går diare rundt omkring her jeg bor nå...et eller annet virus.

Gjest best wishes
Skrevet

Det kan være svineinfluensa, et av symptomene er diare, og noen får bare det symptomet.

Men det kan jo også være en reaksjon på noe du har spist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...