Gjest Hotel Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Hva hadde du gjort hvis du hadde sittet i baren på et hotell og en type hadde kommt bort til deg og spørt om du ville være med opp på rommet hans for en tusen lapp ? 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Om jeg i det hele tatt hadde giddet svare hadde jeg selvfølgelig svart nei. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Avslått og informert betjeningen om trakassering. Hvis han var riktig ekkel ville jeg nok vært både høylydt og pekt på han... 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Først ville jeg nok blitt så "forskrekket" at jeg ville mistet glasset i fanget på han. Deretter ville jeg nok informert om han kunne gå opp på rommet og fjerne buksene, men det ville nok bli uten meg. Og sagt det så høyt å tydelig at alle i baren hørte det!! 0 Siter
Gjest nei takk, den slags er direkte heslig! Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 tror jeg ville blitt stum av forskrekkelse og diskret varslet betjeningen 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Kastet innholdet i glasset i ansiktet hans, antakelig. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Jeg hadde sett dumt på ham og trodd han var en idiot. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Da hadde jeg nok revurdert mine sminke-/klesvaner. 0 Siter
ekte nick Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Da hadde jeg nok revurdert mine sminke-/klesvaner. Det tenkte jeg også på, SDD. Han har jo tydelig oppfattet henne som ei hore. 0 Siter
laban Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Da hadde jeg trodd at minst én av oss var såpass full at sansene var svekket. Fortrinnsvis hørsel hos meg selv eller syn hos ham. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Jeg hadde sett dumt på ham og trodd han var en idiot. Hehe, når jeg tenker meg om er vel det mer sannsynlig reaksjon. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Hehe, når jeg tenker meg om er vel det mer sannsynlig reaksjon. Og i etterkant blir man dødsirritert på seg selv fordi man ikke klarte å lire av seg noe glupt der og da ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Og i etterkant blir man dødsirritert på seg selv fordi man ikke klarte å lire av seg noe glupt der og da ;-) Hehe, ja det er typisk! 0 Siter
morsan Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Da hadde jeg trodd at minst én av oss var såpass full at sansene var svekket. Fortrinnsvis hørsel hos meg selv eller syn hos ham. LOL! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Da hadde jeg trodd at minst én av oss var såpass full at sansene var svekket. Fortrinnsvis hørsel hos meg selv eller syn hos ham. *latter* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.