Gå til innhold

Hotell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du gjort hvis du hadde sittet i baren på et hotell og en type hadde kommt bort til deg og spørt om du ville være med opp på rommet hans for en tusen lapp ?

Skrevet

Om jeg i det hele tatt hadde giddet svare hadde jeg selvfølgelig svart nei.

Skrevet

Avslått og informert betjeningen om trakassering. Hvis han var riktig ekkel ville jeg nok vært både høylydt og pekt på han...

Gjest majas mamma
Skrevet

Først ville jeg nok blitt så "forskrekket" at jeg ville mistet glasset i fanget på han. Deretter ville jeg nok informert om han kunne gå opp på rommet og fjerne buksene, men det ville nok bli uten meg. Og sagt det så høyt å tydelig at alle i baren hørte det!!

Gjest nei takk, den slags er direkte heslig!
Skrevet

tror jeg ville blitt stum av forskrekkelse og diskret varslet betjeningen

Gjest Elextra
Skrevet

Kastet innholdet i glasset i ansiktet hans, antakelig.

Skrevet

Jeg hadde sett dumt på ham og trodd han var en idiot.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da hadde jeg nok revurdert mine sminke-/klesvaner.

Skrevet

Da hadde jeg nok revurdert mine sminke-/klesvaner.

Det tenkte jeg også på, SDD. Han har jo tydelig oppfattet henne som ei hore.

Skrevet

Da hadde jeg trodd at minst én av oss var såpass full at sansene var svekket. Fortrinnsvis hørsel hos meg selv eller syn hos ham.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg hadde sett dumt på ham og trodd han var en idiot.

Hehe, når jeg tenker meg om er vel det mer sannsynlig reaksjon.

Skrevet

Hehe, når jeg tenker meg om er vel det mer sannsynlig reaksjon.

Og i etterkant blir man dødsirritert på seg selv fordi man ikke klarte å lire av seg noe glupt der og da ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Og i etterkant blir man dødsirritert på seg selv fordi man ikke klarte å lire av seg noe glupt der og da ;-)

Hehe, ja det er typisk!

Skrevet

Da hadde jeg trodd at minst én av oss var såpass full at sansene var svekket. Fortrinnsvis hørsel hos meg selv eller syn hos ham.

LOL!

Skrevet

*latter*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...