Gjest Oslo-Asker-Drammen Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Jeg trenger å få undersøkt synet mitt ordentlig, og har fått en henvisning. Jeg ønsker en som er flink, og det er ikke noe minus hvis hun/han i tillegg er hyggelig. 0 Siter
Gjest Hoggormen Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Johan Peter Torgersen. Han holder til i Asker, oppå trekanten. Han er veldig hyggelig og dyktig. Asker og Bærum øyelegekontor heter praksisen hans. 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Jeg synes de er veldig hyggelige og flinke på Sandvika øyelegesenter. Ligger i storsenteret. Også har det vært kort ventetid på time der. 0 Siter
Gjest Oslo-Asker-Drammen Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Jeg synes de er veldig hyggelige og flinke på Sandvika øyelegesenter. Ligger i storsenteret. Også har det vært kort ventetid på time der. Har du noe navn der? På en hyggelig lege på Sandvika storsenter altså? 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Har du noe navn der? På en hyggelig lege på Sandvika storsenter altså? Datteren min har vært der et par ganger, men jeg husker dessverre ikke navnet på legen. Googlet litt og navnet Fygd kom opp. Han jobber der. Det klinger kjent men jeg er ikke 100% sikker. Her er link til hjemmesiden deres. http://www.sandvika-oyelegesenter.no/ Vi var i hvert fall veldig fornøyd der, og legen var koselig og veldig flink til å forklare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.