Gå til innhold

Noen fra NRK som leser her???

Gjest Få tilbake Alltid Klassisk på den vanlige radioen!

Anbefalte innlegg

Gjest Få tilbake Alltid Klassisk på den vanlige radioen!
Skrevet

Jeg savner Alltid Klassisk på radioen NRK. Den var ett av mine favorittprogrammer. Jeg hadde ikke tenkt meg at den skulle forsvinne, og hadde ikke tenkt å kjøpe meg sånn annen type radio.

Syns det er rart de flyttet akkurat dette programmet over på digital - det er helt klart mest godt voksne, og mange eldre, som hører dette programmet, og for mange eldre er de ikke så naurlig å kjøpe seg en helt annen type radio. Kunne de ikke ha flyttet noen andre, "yngre" programmer?

Det virker veldig korttenkt. Jeg har hørt drøssevis av andre Klassisk-elskere si det samme.

Gjest firepile
Skrevet

Er i hvertfall tilgjengelig på nettradio da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...