Gå til innhold

Vedr. trenings-rokkering

Anbefalte innlegg

Gjest Kjempemoro å rokke
Skrevet

Har kjøpt meg en sånn en. Kjempemoro, har ikke rokket siden jeg var jentunge :)

Prøvde og fikk det til, har den på 1.5 kg.da de ikke hadde 1.7 igjen. Men tror dette er bra. Jeg ble ganske andpusten og det kjentes i siden. Prøvde mens jeg lagde mat til lørdagskvelden så totalt så ble det ikke så altfor mange minuttene.

Dagen etterpå gledet jeg meg veldig til å prøve igjen, og jeg satset på å stå en liten stund nå.

Men så klarte jeg det ikke, for jeg var noe så veldig vond/øm i sidene. Så dette tar virkelig!! Gøy

Det fulgte ikke med noe "bruksanvisning" med denne, så dere som har, og som bruker denne tålig jevnlig:

- Hvordan skal den brukes i førsten av en nybegynner? (tid, intervaller, x i uka osv)

- Når merket dere forandringer dere som gjorde det, og er forandringene konsentrert rundt midjen eller merker dere forbedringer på andre deler av kroppen også?

Tips og råd om bruk av en slik?

(Kjøpte min på G-sport, regner med at det er samme prinsippet som på de som selges på nettet)

Skrevet

Jeg har en på 2,3 kilo. Bruker den nå altfor sjeldent. Men bruker den ca. 20 minutter når jeg tar den fram.

Gjest Tatjana
Skrevet

Hm, dette blir fritt etter hukommelsen, for jeg finner ikke igjen "bruksanvisningen".

Jeg brukte ringen hver dag, men den første tida sto det at man skulle bruke den max 1-3 minutter til sammen , og ikke mer enn to ganger daglig.

Den andre uka kan du øke litt, til 5-6 minutter. Deretter er det fritt fram - nesten. På min sto det (tror jeg) ikke mer enn 20 (eller var det 30?) minutter pr dag, og ikke mer enn to økter. Tida er til-sammen-tid.

Gjest Kjempemoro å rokke
Skrevet

Hm, dette blir fritt etter hukommelsen, for jeg finner ikke igjen "bruksanvisningen".

Jeg brukte ringen hver dag, men den første tida sto det at man skulle bruke den max 1-3 minutter til sammen , og ikke mer enn to ganger daglig.

Den andre uka kan du øke litt, til 5-6 minutter. Deretter er det fritt fram - nesten. På min sto det (tror jeg) ikke mer enn 20 (eller var det 30?) minutter pr dag, og ikke mer enn to økter. Tida er til-sammen-tid.

Såpass ja, det tar tak, ingen tvil om det :)

Klarte en runde igjen i går og det er kjempegøy. Og så svett som jeg blir, helt klart at det tar på kondis og slikt også.

Får prøve å ta det litt pent i begynnelsen da og så gå opp etterhvert.

Takk for info :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...