Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som går om morran, før jobb.

Hvor lang tur rekker dere å gå, og er dere fornøyd med det?

Går ikke tur om morran jeg, men har planer om å komme inn i en rutine så jeg rekker en 30-45 minutter. Har hatt planer om det en stund da.....Tenkte jeg skulle starte et nytt og bedre liv nå :-)

Gjest kveldsfugl
Skrevet

Uansett hvor mye tid jeg tillater meg selv å ha om morgenen før jobb - så blir det travelt. Jeg fungerer ikke effektivt for å si det sånn. Så jeg er strålende fornøyd med at hunden min ikke forventer en lang tur om morgenen. Den tar vi alltid om kvelden.

Dagens første luftetur er altså i nærområdet utenfor huset, på max 20 min.

Dersom jeg skulle forsøke å innarbeide rutine om lang tur om morgenen er jeg redd hunden straks ville blitt godt vant - og det ville nok bydd på problemer de dagene det overhodet ikke ville være mulighet å gå morgentur med hunden....

candyqueen_83
Skrevet

Når jeg har gått nattevakt tar jeg en tur på 20-30 min før jeg legger meg. Har jeg fri går jeg ikke tur før 12-13 tida. Bikkja våkner senere enn meg til vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...