waxo Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Dere som går om morran, før jobb. Hvor lang tur rekker dere å gå, og er dere fornøyd med det? Går ikke tur om morran jeg, men har planer om å komme inn i en rutine så jeg rekker en 30-45 minutter. Har hatt planer om det en stund da.....Tenkte jeg skulle starte et nytt og bedre liv nå :-) 0 Siter
Gjest kveldsfugl Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Uansett hvor mye tid jeg tillater meg selv å ha om morgenen før jobb - så blir det travelt. Jeg fungerer ikke effektivt for å si det sånn. Så jeg er strålende fornøyd med at hunden min ikke forventer en lang tur om morgenen. Den tar vi alltid om kvelden. Dagens første luftetur er altså i nærområdet utenfor huset, på max 20 min. Dersom jeg skulle forsøke å innarbeide rutine om lang tur om morgenen er jeg redd hunden straks ville blitt godt vant - og det ville nok bydd på problemer de dagene det overhodet ikke ville være mulighet å gå morgentur med hunden.... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Når jeg har gått nattevakt tar jeg en tur på 20-30 min før jeg legger meg. Har jeg fri går jeg ikke tur før 12-13 tida. Bikkja våkner senere enn meg til vanlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.