Gå til innhold

Er HIV farligere enn vi tror?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Direktekontakt med blod fra en hiv-smittet vil selvsagt kunne føre til smitte uten at jeg vet noe om akkurat hvordan datteren ble smittet. Men fy for en tragisk skjebne for mor og datter :(

Skrevet

Direktekontakt med blod fra en hiv-smittet vil selvsagt kunne føre til smitte uten at jeg vet noe om akkurat hvordan datteren ble smittet. Men fy for en tragisk skjebne for mor og datter :(

Det skulle jo bety at vi alle løper en høy risiko ved å ta i dørhåndtak, eller benytte offentlige toalett. Hvis det har vært en grisete HIV-smittet der før.

Jeg tenker at hun må ha hatt maks uflaks for å ha blitt smittet. Det ser du jo også ved at hun tydeligvis er spurt om hun er utsatt for noe seksuelt fra faren.

Gjest Elextra
Skrevet

''Direktekontakt med blod fra en hiv-smittet vil selvsagt kunne føre til smitte ''

Blod mot hud smitter ikke, blodet må på en eller annen måte komme inn i kroppen, enten via sår eller slimhinner.

Om jenta skal ha blitt HIV-smittet ved å tørke opp blod må hun altså ha hatt sår på hendene eller noe sånt.

Skrevet

Hørte på radioen at hun hadde blitt bedt om å tørke opp blod etter at han hadde banket moren. Sympatisk type.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...