Gå til innhold

Jeg er ikke voldlig av meg, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir jeg med, medbringende balltre. Og jeg er heller ikke voldelig av meg, men skulle gjerne gjort et unntak i hans tilfelle. Fy faen.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, det er en helt forferdelig historie!

Men det aller verste er jo at ingen andre grep inn, enda flere må ha forstått mer eller mindre hvordan gutten hadde det ://.

Skrevet

Det må være en meget syk, syk mann. Men den mora, ho kan ikke være helt god, ho heller. Sveip litt borti ho i samme slengen. Og de som har bestemt at de to skal få behodle det nye barnet...

Skrevet

Han har selv fått et barn med moren til Cristoffer, og myndighetene har uttalt at det aldri har vært på tale å ta fra han omsorgsretten til barnet.

Det er faen skjære meg helt vannvittig!

Ang skjendingen, her bør det settes opp skjulte kamera for å ta vedkommende. Det kan ikke være alt for mange som har "interesse" for gravskjending.

Skrevet

Han har selv fått et barn med moren til Cristoffer, og myndighetene har uttalt at det aldri har vært på tale å ta fra han omsorgsretten til barnet.

Det er faen skjære meg helt vannvittig!

Ang skjendingen, her bør det settes opp skjulte kamera for å ta vedkommende. Det kan ikke være alt for mange som har "interesse" for gravskjending.

Ja, myndigheten fornekter seg ikke. Det er visst slik at selv om man innehar ondskap nok til å mishandle ett barn, så mishandler man ikke nødvendigvis det neste.

Helt enig i kamera-ideen din. Om det er stefaren som gjør dette, så er jeg om mulig enda mer sjokkert. Ikke bare skal han drepe en åtte år gammel gutt, han skal også gå hen og skjende graven hans.

Fy faen. Jeg vet ikke hva annet jeg kan si.

Gjest majas mamma
Skrevet

I denne saken er det mange som skulle hatt seg en smekk. Jeg skjønner altså ikke hvordan det går an både for mor, besteforeldre, skole og nærmiljø og bare lukke øynene og ikke gjøre noenting.

Skrevet

kan hjelpe deg hvis du trenger hjelp til det.

Jeg er med jeg og!

Jeg har aldri slått for å skade noen i hele mitt liv, men her kjenner jeg at jeg nesten kunne frydet meg over å tildele endel smerte!

Herregud, den stakkars gutten - jeg får tårer i øynene hver gang jeg ser et bilde av ham!

Skrevet

Akkurat i den saken der er det ikke bare stefaren som hadde fortjent en runde med et balltre...

Skrevet

Tragisk sak det der...

Og et sykt, sykt system som gjør at far forsatt triller rundt på det minste barnet.

I den saken er mange som hadde fortjent å smake på balltreet..

:0(

Skrevet

Tragisk sak det der...

Og et sykt, sykt system som gjør at far forsatt triller rundt på det minste barnet.

I den saken er mange som hadde fortjent å smake på balltreet..

:0(

Helt enig.

Det er ikke bare stefaren,men hele systemet.

Jeg blir bare såååååå forbannet.

At det går ann. :-(

Skrevet

Hele saken er fryktelig tragisk - det er vondt å tenke på hvordan Christoper hadde hjemme hos mor og stefar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...