Gå til innhold

Trenger deres kryssede fingre og tær igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Tusen takk skal dere ha
Skrevet

Nå er det 6 mnd. kontrollen som skal til pers i morgen

Fikk påvist utvendig grov celleforandring og har siden den gått til 3 måneders og 6 måneders kontroller, alt etter som det er hva de finner og ikke finner på kontrollen.

Først hadde jeg pos. prøve på kul, så hadde jeg pos. prøve på et område de skar bort

Hadde et pos. område til de ikke ville fjerne med det første

Det roet seg og jeg fikk en neg visitt, så seks måneder etterpå neg. igjen.

I morgen skal jeg inn på nytt.

Er ikke gammel og har to barn så jeg vil gjerne ha mange visitter med nagativt funn - altså positivt resultat :)

Derfor ber jeg dere om å krysse fingre og tær og tenke litt på meg i morgen kl halv et.

Skrevet

*Krysser alt som krysses kan!*

Lykke, lykke til! :0)

Skrevet

Som andre skriver, krysser alt som krysses kan! Lykke til!

Skrevet

Krysser alt som kan krysses for deg :-)

Håper det går bra :)

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk alle sammen som sender meg litt ekstra "varme" i dag. Idiotisk å komme inn her hver gang men det er liksom litt ekstra trygt å ha fler som "hjelper til" når jeg skal til pers.

Så jeg fortsetter nok å komme inn her og be om kryssede fingre og tær i fremtiden også jeg *lol*

Da får vi se etterpå hvordan det ser ut. Ny lege i dag også da spesialisten jeg gikk til før har flyttet til Sverige. Så attpåtil skal jeg hilse på ny lege i dag, så det er jo litt spennende.

Forteller hvordan det har gått når jeg kommer hjem.

Ha en fin dag alle sammen :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen som sender meg litt ekstra "varme" i dag. Idiotisk å komme inn her hver gang men det er liksom litt ekstra trygt å ha fler som "hjelper til" når jeg skal til pers.

Så jeg fortsetter nok å komme inn her og be om kryssede fingre og tær i fremtiden også jeg *lol*

Da får vi se etterpå hvordan det ser ut. Ny lege i dag også da spesialisten jeg gikk til før har flyttet til Sverige. Så attpåtil skal jeg hilse på ny lege i dag, så det er jo litt spennende.

Forteller hvordan det har gått når jeg kommer hjem.

Ha en fin dag alle sammen :)

Hvis det hjelper deg på noen som helst måte, så skal jeg krysse alt jeg kan!

Skrevet

Desverre så hadde magefølelsen min litt rett i dag. To prøver ble tatt :(

Men bare så det er sakt, det er ikke sikkert at det er noe på de. Men de er forsiktige siden jeg har hatt forandringer før. De to forrige gangene de har tatt slike prøver så har det vært dårlig nytt, men det bør det jo ikke være denne gangen da.

Ny kontroll om fire måneder.

Er det grove forandringer igjen i prøvene som er tatt i dag blir jeg sendt direkte til laserbehandling. Er det usikkerhet eller de vil se ann så hører jeg ikke noe før kontrollen om fire måneder.

Så da er det bare å vente.

Men tusen takk dere for gode ord og kryssede armer og ben, det er liksom en trøst alikavel.

Kommer til å be om "hjelp" igjen i desember ;)

Ha en fin uke fortsatt alle sammen.

Skrevet

Desverre så hadde magefølelsen min litt rett i dag. To prøver ble tatt :(

Men bare så det er sakt, det er ikke sikkert at det er noe på de. Men de er forsiktige siden jeg har hatt forandringer før. De to forrige gangene de har tatt slike prøver så har det vært dårlig nytt, men det bør det jo ikke være denne gangen da.

Ny kontroll om fire måneder.

Er det grove forandringer igjen i prøvene som er tatt i dag blir jeg sendt direkte til laserbehandling. Er det usikkerhet eller de vil se ann så hører jeg ikke noe før kontrollen om fire måneder.

Så da er det bare å vente.

Men tusen takk dere for gode ord og kryssede armer og ben, det er liksom en trøst alikavel.

Kommer til å be om "hjelp" igjen i desember ;)

Ha en fin uke fortsatt alle sammen.

Håper du ikke hører noe på 4 mnd'er, og at alt er bra med deg. Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...