Gå til innhold

Billige middager

Gjest egentlig ville jeg hatt biff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes trøndersodd er godt :)

Innherredsodd har jeg aldri smakt, men skjønner jeg bør prøve ;)

Trøndersodd på boks er ikke spisbart. Synes jeg.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

5

• org

3

• Lillemus

2

• Mrs. Wallace

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Trøndersodd på boks er ikke spisbart. Synes jeg.

Jeg liker det sikkert fordi jeg ikke har noe annet å sammenligne med ;)

Skrevet

Hvis du liker lever, er det ganske billig. Her i huset blir det brukt rett som det er. Lager også kålrotstuing til å ha ved siden av. Sausen som blir til, er jo bare helt nydelig.

Skrevet

Jeg har allerede begynt på first-price-produktrunden. Frossen lasagne fra first price fikk absolutt godkjent karakter av meg. Kosta vel rundt 20 kr, og det kan man jo ikke klage på. Grønnsaker eller brød til.

First price fiskepinner: Ikke å anbefale. Det er billig (15 kr for 750 gram), men smaker ikke spesielt godt. Går selvsagt an å spise hvis man er sulten - men ikke noe førstevalg.

Pålegg i slike billigmerker smaker akkurat som de dyrere variantene synes jeg. Og first price-merkede grønnsaker er det absolutt ikke noe i veien med.

Tror dersom du lager større middager og deler opp i porsjonspakninger at det blir billigere. Lasagne er f.eks veldig godt oppvarmet.

Dersom du finner bloggen til Big man going down, så har han flere retter som han deler opp i porsjoner.

Skrevet

Sunt og godt - og billig. Dessverre blir man så altfor luftig i magen av det :(

Hmmmm, har ikke merket det jeg :)

Skrevet

Fiskekaker, ris/potet, revet gulrot og dampet frossen brokkoli. Koster ca 7 kr per posjon.

Et godt forslag til rimelig og god middag dette. eg tviler på kostnaden, vil nok gjette på minst 20 kr per porsjon, men det er jo også levelig.

Skrevet

Hvis du liker lever, er det ganske billig. Her i huset blir det brukt rett som det er. Lager også kålrotstuing til å ha ved siden av. Sausen som blir til, er jo bare helt nydelig.

Ved lever må jeg desverre sette grensen.

Skrevet

Poteter koster ikke stort og kan varieres i det uendelige, det samme med pasta. Lager man gratenger trengs det ikke så mye kjøtt i for at det skal bli godt.

Gratenger var også en god ide.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...