Gå til innhold

Wall stickers/Vegg-klistremerker ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Holder på med rommet til snuppa her, og først tenkte jeg å tapesere en vegg, men så kom jeg på at det kanskje blir like fint med Wall stickers :-D

Skriver her på åpent, for jeg ønsker ikke barnemotiv, men litt mer sånn "hippi blomstrende" eller "skygger".

Linker mottas med takk.

Om det ikke er norske nettbutikker, så syns jeg det er en fordel om du har handlet der selv, om du kan anbefale den.

Tusen hjertelig takk :)

Skrevet

Tusen takk for tips.

Jeg har faktisk kjøpt di valmuene for noen år siden, lurer på om jeg har dem fremdeles eller om jeg byttet dem igjen... Hmmm. Må nok en tur på loftet å titte. Jeg er håpløs til å kjøpe ting på Ikea som jeg tror jeg kommer til å få brukt, altså...

Skrevet

IKEA har.

Søstrene grene har.

De er fiiiine.

Søstrene grene har, det ante jeg ikke.

Lurer på om jeg får ile en tur bort på storsenteret og myse der da.... Om jeg orker....

Skrevet

Panduro har endel forskjellige, og det kommer flere med den nye katalogen. Jeg har forelsket meg helt i noen av dem. Wall Deco heter de. http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?id=IXS790&OPT=*AP

Tusen takk for tipset !

Vet du om di har dem i butikken også, syns det var vannskelig å skjønne hvor store/små di var jeg....

ha en superduper kveld!

Skrevet

Skal ikke uttale meg om de har dem i alle butikker, men jeg vil tro at de fleste hvertfall har noen. De fleste av dem er på ark på 32x60 cm, så varierer størrelsen litt utifra hvor mange det er på arket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...