Gå til innhold

Hva skal jeg servere mine venninner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med en god salat til synes jeg det går greit å servere slikt til venninner - spesielt siden trådstarter vil ha det så enkelt som mulig :)

Jeg hadde nok helst servert tapas, men det krever jo en god del arbeid i forkant....

Jeg er veldig for å gjøre det enkelt, altså:-) Vi har venninnetreff på rundgang, og det er da på fredagskvelder, og man har jo vært på jobb osv, så det er grenser for hvor lang tid man kan bruke på kjøkkenet.

Skrevet

Jeg er veldig for å gjøre det enkelt, altså:-) Vi har venninnetreff på rundgang, og det er da på fredagskvelder, og man har jo vært på jobb osv, så det er grenser for hvor lang tid man kan bruke på kjøkkenet.

Da er pizzasnurrer med salat og creme fraiche som tilbehør et must ;)

Det er jo faktisk rågodt - iallefall om man husker å krydre og salte snurrene godt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...