morsan Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Med en god salat til synes jeg det går greit å servere slikt til venninner - spesielt siden trådstarter vil ha det så enkelt som mulig Jeg hadde nok helst servert tapas, men det krever jo en god del arbeid i forkant.... Jeg er veldig for å gjøre det enkelt, altså:-) Vi har venninnetreff på rundgang, og det er da på fredagskvelder, og man har jo vært på jobb osv, så det er grenser for hvor lang tid man kan bruke på kjøkkenet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Jeg er veldig for å gjøre det enkelt, altså:-) Vi har venninnetreff på rundgang, og det er da på fredagskvelder, og man har jo vært på jobb osv, så det er grenser for hvor lang tid man kan bruke på kjøkkenet. Da er pizzasnurrer med salat og creme fraiche som tilbehør et must Det er jo faktisk rågodt - iallefall om man husker å krydre og salte snurrene godt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.