Gjest muggen ost Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Jeg var på Ica etter jobb i dag og kjøpte en nøkkelost. Når jeg nå i kveld åpner den ser jeg at den er full av mugg. Får jeg byttet den i morgen om jeg har kvittering? Den har holdbarhet 2408 (Ikke at jeg sjekket det da jeg kjøpte den, men jeg sjekket det nå) 0 Siter
gad i mynona Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Ta den med til butikken i morgen sammen med kvitteringen og forlang å få bytte den. De fleste butikker vil gi deg raskt en annen. 0 Siter
Gjest muggn ost Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Ta den med til butikken i morgen sammen med kvitteringen og forlang å få bytte den. De fleste butikker vil gi deg raskt en annen. Takk for svar (første meldingen la seg visst feil) 0 Siter
laban Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Jada, det er sikkert dårlig vakumpakning, det skjer iblant. De returnerer den til leverandøren. Burde være null problem. 0 Siter
Gjest muggen ost Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Jada, det er sikkert dårlig vakumpakning, det skjer iblant. De returnerer den til leverandøren. Burde være null problem. Det var ikke noe problem, nei. Han gadd ikke se på kvitteringen engang (folk flest har vel kanskje ikke det nå heller), tok bare osten og sa usj... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.