Gå til innhold

lumbago

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vondt i hoften på den ene siden. Det er spesielt vondt om natta, men jeg har av og til smerter nederst i ryggen om dagen også. Legen sa at dette var lumbago og ga meg noe betennelsesdempende. Det er rett og slett ingen forskjell.

Jeg har før fått vondt i knær, ankler og skuldre. Jeg føler at det er sammenheng. Alle gangene er det verst om natta og en spesiell smerte som er lik. Jeg vet ikke hva dette kommer av, men dette er ikke bare lumbago som alle andre får.

Begynner å bli litt fortvilt over å ikke bli hørt.

Skrevet

Prøvd naprapat?

De jobber med muskler og ledd og hva en skjevhet kan gjøre av vonde ringvirkninger utover i kroppen.

Jeg gikk for å få hjelp med en akilles. Han begynte med nakken min og jobbet seg ut ifra det.

Verdt et forsøk :)

Skrevet

Kan det være revmatisme? Jeg sliter med vonde hofter (tidligere bekkenløsning) i perioder. Ellers kan knærne, skuldrene og albuleddene krangle endel. Jeg er nødt til å trene for å holde det i sjakk, men for mye trening gjør vondt verre. Har ikke vært til legen for dette, men vi er flere i slekta som har det samme og jeg heller til at det er et slags revmatismeproblem.

Du bør gå tur i ulendt terreng. Det verste du kan gjøre er å gå tur på asfalt. Kjøp deg gode joggesko med solid støtdemping!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...