Gjest Nickløsheletia Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 kaller jeg det når storesøster ligger i andre etasje og ringer ned til første etasje for å snakke med broren sin. Fornuftig prat om å skjære ned på telefonutgiftene har visst gått inn det ene øret og ut det andre. 0 Siter
Mrs D Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Det er for sånne typer samtaler man har "Fri familie". 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Det er for sånne typer samtaler man har "Fri familie". He he, ja det tenkte jeg ikke på. Det koster jo ingeting nei. Vi har nemlig fri familie:-) 0 Siter
Gjest Mora med telefonen Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 *lol*...ser at du oppdaget at dere hadde "fri familie" Det har vi og, og jeg kan virkelig finne på å bruke telefonen som "housecall" Med to tenåringer som sitter innelåst på hvert sitt rom i etasjen under og med masse musikk på så er det veldig greit å bruke telefonen (for den har de alltid i øyekroken) enn å springe ned hele tiden og dundre i døra eller prøve å rope ned. 0 Siter
astridny Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 He he, ja det tenkte jeg ikke på. Det koster jo ingeting nei. Vi har nemlig fri familie:-) Så hun er både lat OG lur :-) 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Så hun er både lat OG lur :-) Her har vi en 17-åring som ringer opp fra kjelleren kl to fordi han ikke har stått opp enda og lurer på når det er middag!! *Stønn* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.