Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.kjendis.no/2009/08/11/kjendis/frithjof_wilborn/graviditet/se_og_hor/7599996/

Det gikk 4(?) dager fra offentliggjøring av separasjon/skilsmisse, til "nyheten" om at F har stappa skruven i aerobicinstruktøren sin. Nå er hun gravid og venter tvillinger. Det enda mer kvalmende er at han er ca dobbelt så gammel som henne.

Dette må være dagens mest saklige innlegg ;-p Jeg skal forresten prøve å overgå den... *s*

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

8

• morsan

6

• Mrs. Wallace

5

• fyrlykt

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest harriette
Skrevet

Uff, kan du fatte hva unge jenter ser i en sånn gammel bajas? Han er ikke mye å se på akkurat, men kjendiser trenger jo ikke å være så smukke for å få draget på unge damer. Han Aksel Hennie er et godt eksempel på det. Han ser ut som han har mild downs, men tror du ikke han har kapra Tone Damli Aaberge:)

Stakkars kona til Wilborn, dette må være trasig for henne.

Skrevet

Uff, kan du fatte hva unge jenter ser i en sånn gammel bajas? Han er ikke mye å se på akkurat, men kjendiser trenger jo ikke å være så smukke for å få draget på unge damer. Han Aksel Hennie er et godt eksempel på det. Han ser ut som han har mild downs, men tror du ikke han har kapra Tone Damli Aaberge:)

Aksel Hennie er ikke lett å legge merke til ved første øyekast, men han har _noe_ sjarmerende og spennende ved seg, så jeg kan skjønne at jenter faller for ham...

Skrevet

Mellombiten om stappa skruven har jeg ikke fått med meg... (har ikke hatt nettilgang på lenge), men kan ikke være særlig stas for kona (eller barna!) at foreldrene ikke bare blir skilt, men faren blir sammen med en som kunne vært dattra hans OG venter tvillinger!!

Skrevet

Aksel Hennie er ikke lett å legge merke til ved første øyekast, men han har _noe_ sjarmerende og spennende ved seg, så jeg kan skjønne at jenter faller for ham...

Har du sjekka synet ditt? B-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249986420' post='4191155]

Har du sjekka synet ditt? B-)

Jeg tok akkurat på meg brillene mine som jeg ikke har brukt på et år ca. Måtte studere ham nærmere og han er kjekkere i virkeligheten enn på bilder ;-)

Skrevet

Jeg tok akkurat på meg brillene mine som jeg ikke har brukt på et år ca. Måtte studere ham nærmere og han er kjekkere i virkeligheten enn på bilder ;-)

Hmmm... har ikke sett ham i virkeligheten. Får håpe du har rett :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Mellombiten om stappa skruven har jeg ikke fått med meg... (har ikke hatt nettilgang på lenge), men kan ikke være særlig stas for kona (eller barna!) at foreldrene ikke bare blir skilt, men faren blir sammen med en som kunne vært dattra hans OG venter tvillinger!!

''Mellombiten om stappa skruven ''

stappavafforno?

Gjest Elextra
Skrevet

''Aksel Hennie er ikke lett å legge merke til ved første øyekast, men han har _noe_ sjarmerende og spennende ved seg''

Enig med deg, det er noe med blikket!

Skrevet

''Mellombiten om stappa skruven ''

stappavafforno?

skyt ikke pianisten - jeg bare siterer trådstarter;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249987402' post='4191171]

Hmmm... har ikke sett ham i virkeligheten. Får håpe du har rett :-)

Hehe, jeg hadde nok ikke kasta meg om halsen på ham jeg heller, men han har noe spennende og udefinerbart ved seg. Jeg faller heller ikke for billedpene mannfolk. Det er mest sjarmerende med litt "ruskete" og "mystiske" menn. Intelligens er også kjempesexy ;)

Jeg synes iallefall ikke han er så "stygg" at det virker teit at en pen dame har falt for ham ;)

Skrevet

''Aksel Hennie er ikke lett å legge merke til ved første øyekast, men han har _noe_ sjarmerende og spennende ved seg''

Enig med deg, det er noe med blikket!

*puh*

Jeg begynte å lure på om det var jeg som hadde ekstremt dårlig smak ;) (jeg og Tone ;-P)

Gjest Elextra
Skrevet

skyt ikke pianisten - jeg bare siterer trådstarter;-)

eh, ok!

Uttrykket var nytt for meg, og hadde på en eller annen måte unngått det i sammenhengen.

Gjest Elextra
Skrevet

*puh*

Jeg begynte å lure på om det var jeg som hadde ekstremt dårlig smak ;) (jeg og Tone ;-P)

''*puh*

Jeg begynte å lure på om det var jeg som hadde ekstremt dårlig smak ;) ''

Det er vel ikke noe som heter dårlig smak når det gjelder menn (med mindre man liker de usympatiske), og at smaken ikke er helt mainstream er jo bare en fordel *S*

Skrevet

Aksel har da sjarm :-)

I motsetning til denne fyren her.

Skrevet

''*puh*

Jeg begynte å lure på om det var jeg som hadde ekstremt dårlig smak ;) ''

Det er vel ikke noe som heter dårlig smak når det gjelder menn (med mindre man liker de usympatiske), og at smaken ikke er helt mainstream er jo bare en fordel *S*

Sant det ;)

Han ser da slett ikke så verst ut, men hadde sikkert gjort seg med litt mascara og eyeliner ;-)

http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.arnadal.no/film/actors/images/hennie_aksel.jpg&imgrefurl=http://www.arnadal.no/film/actors/hennie_aksel.htm&usg=__bJXZdiDXqWiBR7q4WnvPASWd33I=&h=247&w=234&sz=9&hl=no&start=11&tbnid=FUk0m8dN5nsB5M:&tbnh=110&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3Daksel%2Bhennie%26gbv%3D2%26hl%3Dno%26sa%3DG

Skrevet

eh, ok!

Uttrykket var nytt for meg, og hadde på en eller annen måte unngått det i sammenhengen.

Jeg hadde heller ikke hørt det før.

Tolket Lotte som at først ble det offentlig at han skulle skilles (det fikk jeg med meg), så ble det skrevet om at han hadde kjæreste (fikk ikke med meg), og nå altså offentliggjort at han venter barn med kjæresten.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg hadde heller ikke hørt det før.

Tolket Lotte som at først ble det offentlig at han skulle skilles (det fikk jeg med meg), så ble det skrevet om at han hadde kjæreste (fikk ikke med meg), og nå altså offentliggjort at han venter barn med kjæresten.

Alt sammen på under en uke. Det går fort i svingene, der i gården.

Gjest Elextra
Skrevet

Vel, synes ikke han viser seg fra sin beste side på det bildet, da *S*

Han er vel en type som gjør seg bedre på film enn på foto.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...