Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, synes ikke han viser seg fra sin beste side på det bildet, da *S*

Han er vel en type som gjør seg bedre på film enn på foto.

Det tror jeg også. Det har mer med "typen" å gjøre, enn med utseendet....

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

8

• morsan

6

• Mrs. Wallace

5

• fyrlykt

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Uff, kan du fatte hva unge jenter ser i en sånn gammel bajas? Han er ikke mye å se på akkurat, men kjendiser trenger jo ikke å være så smukke for å få draget på unge damer. Han Aksel Hennie er et godt eksempel på det. Han ser ut som han har mild downs, men tror du ikke han har kapra Tone Damli Aaberge:)

Stakkars kona til Wilborn, dette må være trasig for henne.

'' Han Aksel Hennie er et godt eksempel på det. Han ser ut som han har mild downs, men tror du ikke han har kapra Tone Damli Aaberge:)''

Tja, hva er verst? Å se ut som om man har en diagnose, men være genial, eller å se ut som en engel, men det er bare et relativt tomt skall?

Skrevet

'' Han Aksel Hennie er et godt eksempel på det. Han ser ut som han har mild downs, men tror du ikke han har kapra Tone Damli Aaberge:)''

Tja, hva er verst? Å se ut som om man har en diagnose, men være genial, eller å se ut som en engel, men det er bare et relativt tomt skall?

Jeg synes mest synd på Aksel Henie her som skal slite med en sånn dolle

Skrevet

Jeg synes mest synd på Aksel Henie her som skal slite med en sånn dolle

Det er jo frivillig da ;)

Jeg har imidlertid på følelsen av at når det har gått en tid og han våkner av forelskelsesrusen, så begynner han å tenke klarere ;)

Skrevet

Godt poeng!!

Gjest harriette
Skrevet

Den må jeg fundere litt på:)

Skrevet

Jeg hadde heller ikke hørt det før.

Tolket Lotte som at først ble det offentlig at han skulle skilles (det fikk jeg med meg), så ble det skrevet om at han hadde kjæreste (fikk ikke med meg), og nå altså offentliggjort at han venter barn med kjæresten.

De to detaljene med kjæreste + tvillinger i anmarsj, kom samtidig - i dag :-)

Skrevet

Jeg må tilstå at jeg er aller mest overrasket over at det ekteskapet har vart så lenge i første omgang. Ikke har han vært særlig diskret, heller.

Skrevet

Jeg må tilstå at jeg er aller mest overrasket over at det ekteskapet har vart så lenge i første omgang. Ikke har han vært særlig diskret, heller.

Du vet tydeligvis noe som ikke resten av Norge vet via Se og Hør. ;o)

Skrevet

Au da. Han er tydeligvis enda verre enn jeg hadde inntrykk av. Og det trodde jeg ikke var mulig.

Han topper lista som Norges største idiot. ;-)

Skrevet

Den må jeg fundere litt på:)

Det er i hvert fall en interessant kombinasjon av to mennesker, syns jeg. Selv om det ikke er _så_ interessant at jeg har behov for at Se og Hør skal lure i buskene for å holde meg oppdatert.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249992857' post='4191254]

De to detaljene med kjæreste + tvillinger i anmarsj, kom samtidig - i dag :-)

Ah, ok, trodde de var en tredelt nyhetshistorie;-)

ja, ja, han tror kanskje han fremstår som en ung potent hingst som har klart å legge ned en aerobicsinstruktør som er halvparten så gammel som han, men så fremstår han bare som en fjomp.

Fridtfjomp

Skrevet

ja, ja, han tror kanskje han fremstår som en ung potent hingst som har klart å legge ned en aerobicsinstruktør som er halvparten så gammel som han, men så fremstår han bare som en fjomp.

Fridtfjomp

*hehe* Han slår flere fluer i samme smekken, den effektive karen! Ikke er'n kjekk heller. Æsj.

''Fridtfjomp''

Kunne ikke passa bedre! Makan til fjott. Stakkars ekskone.

Skrevet

Fridtfjomp

Ja, det virker sååå passende for en som nærmer seg 50, å tulle rundt med brødrene Ylvis og ha seg med den lekre, solbrune treneren sin.

Panikkaktig ung og kul så det holder. Det finnes en del sånne, men det blir ekstra patetisk når de er så kjent at det kommer i sladrepressen. Og desto tristere for dem han omtaler som "mange rundt seg" - dette er sikkert veldig stas for de store barna han har med ekskona...

Skrevet

Ja, det virker sååå passende for en som nærmer seg 50, å tulle rundt med brødrene Ylvis og ha seg med den lekre, solbrune treneren sin.

Panikkaktig ung og kul så det holder. Det finnes en del sånne, men det blir ekstra patetisk når de er så kjent at det kommer i sladrepressen. Og desto tristere for dem han omtaler som "mange rundt seg" - dette er sikkert veldig stas for de store barna han har med ekskona...

*grøss*

Skrevet

Du vet tydeligvis noe som ikke resten av Norge vet via Se og Hør. ;o)

Ja, jeg gjør nok det. Men jeg er heldigvis ikke direkte innblandet.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249995826' post='4191308]

Au da. Han er tydeligvis enda verre enn jeg hadde inntrykk av. Og det trodde jeg ikke var mulig.

Han topper lista som Norges største idiot. ;-)

Ja, han når stadig nye høyder på den lista, gitt.

Skrevet

Ja, jeg gjør nok det. Men jeg er heldigvis ikke direkte innblandet.

''Ja, jeg gjør nok det. Men jeg er heldigvis ikke direkte innblandet.''

*lettet* :-)

Skrevet

Fridtfjomp

''Fridtfjomp''

Hahahaha! :D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249998261' post='4191372]

''Ja, jeg gjør nok det. Men jeg er heldigvis ikke direkte innblandet.''

*lettet* :-)

''lettet''

Åh herregud, ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...