Gjest harriette Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Aksel har da sjarm :-) I motsetning til denne fyren her. Jeg ser ikke helt hva som er sjamerende , men... 0 Siter
fyrlykt Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Ja, han når stadig nye høyder på den lista, gitt. Hm-, kan det være at han og Rune Rudberg har en konkurranse på gang? 0 Siter
Gjest harriette Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Hehe, jeg hadde nok ikke kasta meg om halsen på ham jeg heller, men han har noe spennende og udefinerbart ved seg. Jeg faller heller ikke for billedpene mannfolk. Det er mest sjarmerende med litt "ruskete" og "mystiske" menn. Intelligens er også kjempesexy Jeg synes iallefall ikke han er så "stygg" at det virker teit at en pen dame har falt for ham Jeg kan også like de ikke helt billedskjønne, men Hennie synes jeg er litt for snål. Han er utseendemessig i samme kategori som Nils Ole Oftebro og Christoffer Joner. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. august 2009 Forfatter Skrevet 11. august 2009 Hm-, kan det være at han og Rune Rudberg har en konkurranse på gang? *LOL* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Jeg kan også like de ikke helt billedskjønne, men Hennie synes jeg er litt for snål. Han er utseendemessig i samme kategori som Nils Ole Oftebro og Christoffer Joner. Hehe, artig at du sa det, for det er noe rart med Joner også. Han er absolutt ikke av de jeg vil kalle pen, men han har _noe_ han også Hadde jeg kun sett bilde av ham, så hadde jeg aldri sagt det. Ser man ham i film, så har han noe sjarmerende gutteaktig ved seg 0 Siter
også en mor Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Uff, kan du fatte hva unge jenter ser i en sånn gammel bajas? Han er ikke mye å se på akkurat, men kjendiser trenger jo ikke å være så smukke for å få draget på unge damer. Han Aksel Hennie er et godt eksempel på det. Han ser ut som han har mild downs, men tror du ikke han har kapra Tone Damli Aaberge:) Stakkars kona til Wilborn, dette må være trasig for henne. ''Stakkars kona til Wilborn, dette må være trasig for henne.'' Jeg føler inderlig med henne og ungene. Trist,rett og slett. 0 Siter
Gjest giggsi Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Jeg må tilstå at jeg er aller mest overrasket over at det ekteskapet har vart så lenge i første omgang. Ikke har han vært særlig diskret, heller. Oj, har han gjort noe liknende tidligere også? Jeg er en sucker for sladder dessverre, så fortell meg gjerne! Trenger ikke mer enn noen hint eventuelt 0 Siter
morsan Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Jeg kan også like de ikke helt billedskjønne, men Hennie synes jeg er litt for snål. Han er utseendemessig i samme kategori som Nils Ole Oftebro og Christoffer Joner. Skjønner nesten ikke at det er mulig å sette Oftebro i samme kategori som Joner! Oftebro er (var) mye barskere enn det Joner noensinne vil bli. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.