Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å skal planlegge 18 års dagen til jenta mi.

Har lyst til å gjøre noe flott og spennende for/til henne...

Har tenkt litt på sureprise-party,men tenk om jeg glemmer å invitere noen , etc ( hun har mange vennekretser ), samt at hun drar til Praha den helgen.

Noen som har kjempegode tips? Alle tips tas med stor takknemlighet ;o)

Kan jo sope sammen flere tips på en gang ;o)

Dette er ei jente som VIRKELIG fortjener noe flott.Det har vært et knalltøft år , samtidig som hun har klart utdannelsen som hun holder på med og vært en utrolig støttespiller for sin bror...

Mvh

Skrevet

Hva tror du hun har lyst til selv, da? Hva har foregått når venninnene har fylt 18? Er det noen av dem som fyller 18 like før eller like etterpå, som du kunne alliere deg med? Hvis hun skal reise bort, er det kanskje lurt å ha det litt i forkant, spesielt hvis hun selv skal involveres så lite som mulig...

Jeg tror ikke jeg hadde våget å satse på noen overraskelse til en som blir så stor. Men det er kanskje fordi min egen 18-åring vanligvis vet svært godt hva som ønskelig og hva som er helt håpløst. I hennes vennegjeng var det vanlig med privatfest, helst uten foreldre, men jeg vet at det varierer veldig.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Har hun en stooor interesse du kan gjøre noe ut av? F.eks fotballtur til England om hun driver med det e.l. En konsert med favorittartisten (gjerne i utlandet slik at det blir en tur av det). Sånne ting koster en del, men det er forslag som du kan gjøre noe ut av i mindre skala også.

Hva med en jentetur for henne og de beste venninnene? Leie en hytte (gjerne med boblebad eller litt annen luksus på stedet), eller la dem reise til en norsk by et stykke unna? Telttur med venninner kan fort bli artig, særlig om du legger inn en overraskelse av noe slag.

Hvordan er jenta av personlighet? Vil hun ha noe stort og selv være i sentrum, eller er hun mer rolig av seg? Kunne hun f.eks bodd i telt, eller MÅ det i det minste være en seng der?

Skrevet

Jeg har desverre ingen forslag men ville bare si at det høres ut som en veldig koselig intiativ :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...