Gå til innhold

Bannlyser speedo på menn...;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Speedo er jo grusomt da! ;o)

Men voksing av menn!??!? NEEEEEEI!!!! *Elsker menn med kroppshår*

hidi, the scorpion
Skrevet

Speedo er jo grusomt da! ;o)

Men voksing av menn!??!? NEEEEEEI!!!! *Elsker menn med kroppshår*

Jeg også...!

Kan ikke forstå at noen barn blir skremt av det, bortsett kanskje fra i UK, der de sjelden kler seg av foran noen, untatt i mørket;)))

Gjest majas mamma
Skrevet

Må bare innrømme min uvitenhet her altså. Speedo, er det en ny betegnelse på en helt vanlig, normal badebukse? Og hvorfor skulle det plutselig være så uanstendig, om jeg må spørre? Her i Norge går man inn for å forby badeshorts i bassenger fordi de er bakteriebomber. Im USA vil man innføre det som tvang, og til og med Vokse en hårete overkropp. USA har aldri stått øverst på listen over steder jeg vil besøke, og det rangerer ikke høyere etter dett tåpelige forslaget.

Skrevet

Må bare innrømme min uvitenhet her altså. Speedo, er det en ny betegnelse på en helt vanlig, normal badebukse? Og hvorfor skulle det plutselig være så uanstendig, om jeg må spørre? Her i Norge går man inn for å forby badeshorts i bassenger fordi de er bakteriebomber. Im USA vil man innføre det som tvang, og til og med Vokse en hårete overkropp. USA har aldri stått øverst på listen over steder jeg vil besøke, og det rangerer ikke høyere etter dett tåpelige forslaget.

Speedo er en badebukse i trusefasong ja, tettsittende sådan. Lite lekkert, men var veldig hot for 20-30 år siden.

hidi, the scorpion
Skrevet

Her i artikkelen så var det fra Storbritannia, som ville forby speedo (vanlig badebukse før i tiden) og tilby gratis voksing til hårete menn, for ikke å skremme små barn:))

Jeg bryr meg mindre om hva gutta har på seg, men synes det et overtramp å ikke la dem få beholde sin naturlig hårprakt...;(

Skrevet

Speedo er en badebukse i trusefasong ja, tettsittende sådan. Lite lekkert, men var veldig hot for 20-30 år siden.

Dette er et misbrukt begrep. Speedo er et varemerke, som omfatter mye mer enn den lille badetrusa.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250019476' post='4191596]

Dette er et misbrukt begrep. Speedo er et varemerke, som omfatter mye mer enn den lille badetrusa.

Du kjenner meg og klær og merker og sånt. Null peiling. :o)

Skrevet

Trodde det var snakk om alminnelig hråete menn jeg. Han der var vel litt i overkant, selv for de som fortrekker en hårete og mandig overkropp

Det var en fleip, Skal veldig mye til før barn blir skremt av kroppshår. Er vel lettere å bli skremt av voldsomme frisyrer og barter/skjegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Var ikke mitt ord, men det som ble brukt i artikkelen;)

Skrevet

Du kjenner meg og klær og merker og sånt. Null peiling. :o)

:-) Jeg har en badedrakt fra Speedo.

Skrevet

Ja, junior hadde fått med seg at speedo-badebukse ikke var særlig in, og kommenterte derfor at det står Speedo på svømmebrillene hans;-)

Skrevet

Var ikke mitt ord, men det som ble brukt i artikkelen;)

I know. :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250019677' post='4191607]

:-) Jeg har en badedrakt fra Speedo.

Nå måtte jeg ihvertfall le;))))

Skrevet

Ja, junior hadde fått med seg at speedo-badebukse ikke var særlig in, og kommenterte derfor at det står Speedo på svømmebrillene hans;-)

Oppvakt gutt :-)

Gjest majas mamma
Skrevet

Her i artikkelen så var det fra Storbritannia, som ville forby speedo (vanlig badebukse før i tiden) og tilby gratis voksing til hårete menn, for ikke å skremme små barn:))

Jeg bryr meg mindre om hva gutta har på seg, men synes det et overtramp å ikke la dem få beholde sin naturlig hårprakt...;(

Så ikke at det var Storbrittania. Trodde bare at det måtte være Amerikanerne som kunne være så tullete. Vel, jeg kunne nok ha tenkt meg å reise til Storbrittanina, men vet iallefall hvor jeg IKKE skal dra. Mannen skal få beholde sin hårprakt...

Skrevet

Nå måtte jeg ihvertfall le;))))

Jeg kan ikke skjønne _det_? Har svømmebriller også. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...