Gå til innhold

Bannlyser speedo på menn...;)

Anbefalte innlegg

Gjest majas mamma
Skrevet

Det var en fleip, Skal veldig mye til før barn blir skremt av kroppshår. Er vel lettere å bli skremt av voldsomme frisyrer og barter/skjegg

Skjønte jo det, da......

hidi, the scorpion
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250019914' post='4191615]

Jeg kan ikke skjønne _det_? Har svømmebriller også. ;-)

Du kommer nok ikke engang _inn_ i Storbritannia, du;)))

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Navnet "speedo" var nytt for meg. Men jeg kan ikke skjønne hva som er galt med dem. For noen år siden gikk alle menn med slike badebukser, og det var da ingen barn som ble skremt av den grunn.

Når det kommer til voksing av menn - forslaget er for dumt til å tas alvorlig.

Skrevet

*hihi* Denne linken må jeg vise svogeren min! Vi ga han Speedobadebukse i 40-årsgave, bare på faenskap ;)

(han fikk ei fin badebukse i tillegg da ;-))

hidi, the scorpion
Skrevet

*hihi* Denne linken må jeg vise svogeren min! Vi ga han Speedobadebukse i 40-årsgave, bare på faenskap ;)

(han fikk ei fin badebukse i tillegg da ;-))

Det bare _må_ du;))))

Skrevet

Haha! herlig! :) Jeg er enig i at badebukse burde vært forbudt overalt, for synes det er det ekleste plagget som finnes etter truse eller string til menn. Lite mannlig mener nå jeg.. Men å vokse mannfolka er vel å strekke strikken litt vel langt. hehe.. det er jo en naturlig ting at menn har kroppshår da, og det skremmer vel ikke barna.. Sønnen min har aldri latt seg skremme av det i hvert fall. :) Burde heller tvangsvoksa de damene i offentlig bad som har lange svarte hår under arma, det er ekkelt det! *grøss*

Det er mange steder damer ikke får gå toppløse da, så hvorfor skal mannen vise hele sin prakt med stag og baller? Neitakk, blir for mye å se for meg på gamle menn med hengete ølmage med grå hår på. *grøss*. Er forsåvidt enig at bikinitoppen kan være på jeg da. Men mener en pupp er bedre enn full pakke. :)

Skrevet

Speedo er jo grusomt da! ;o)

Men voksing av menn!??!? NEEEEEEI!!!! *Elsker menn med kroppshår*

Jeg fatter heller ikke den hårløsheten. Jeg liker kontrasten - kvinnekropper er omtrent glatte, mannskropper er IKKE.

Småbarn idag ser mye som er skumlere enn en mann i badetøy

tror

Skrevet

Det er det dummeste jeg har hørt!!!

Jeg synes ikke speedo er veldig sexy, men disse trange "boxer-shorts-badebuksene" er fine. Uansett smak og behag.

Og å tilby voksing virker jo helt sykt. Mannen må da kunne få bestemme selv om han vil ha hår på kroppen eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...