Gå til innhold

Finnes det en test i disse valgtider?

Anbefalte innlegg

Gjest usikker på valget
Skrevet

er usikker hva jeg skal velge. Har vært borti at det finnes slike tester som indikerer hva en faller ut på, men finner ingen.......

Gjest firepile
Skrevet

Nå har jeg tatt alle fire testene:

*KrF

*Venstre

*Senterpartiet

*KrF

:-)

Ja sånn går det når man svarer "Hverken eller", "Delvis enig", "Vet ikke" på alle spørsmål;)

Skrevet

Haha!

1. KRF

2. Venstre

3. KRF

4. SV

Det blir vel helst ingen av dem :o)

Jeg lander på Krf eller Venstre, så det blir vel i den gaten for meg. Har stemt det førstnevnte ved en del anledninger før.

Skrevet

Nå har jeg tatt alle fire testene:

*KrF

*Venstre

*Senterpartiet

*KrF

:-)

Festlig da. Jeg fikk også opp disse partiene, og jeg tror jammen det var i den rekkeflølgen også, og ble litt overrasket over sv, som jeg ikke kommer til å stemme.

Skrevet

Ja sånn går det når man svarer "Hverken eller", "Delvis enig", "Vet ikke" på alle spørsmål;)

Nei - jeg hadde sterke meninger om en del av tingene. Svært få av spørsmålene var jeg likegyldig til.

Gjest sånn er det
Skrevet

Ender på Frp på alle tester. Ikke uventet:)

Gjest firepile
Skrevet

Det stemte ikke så halvgæærn på meg med unntak av VG sin test som har helt merkelige problemstillinger.

- Venstre

- Venstre

- Høyre

- Senterpartiet (!)

Her ble det:

- Høyre

- Venstre

- Høyre

- Senterpartiet !!!!

Lurer virkelig på hvor det kom fra. Stemmer heller SV enn SP (og det sier litt)!

Gjest Elextra
Skrevet

Her ble det:

- Høyre

- Venstre

- Høyre

- Senterpartiet !!!!

Lurer virkelig på hvor det kom fra. Stemmer heller SV enn SP (og det sier litt)!

''Her ble det:

- Høyre - Venstre - Høyre - Senterpartiet !!!!

''

Ja sånn går det når man svarer "Hverken eller", "Delvis enig", "Vet ikke" på alle spørsmål

:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...