Gå til innhold

Enda mer reality

Anbefalte innlegg

Gjest Realityboikott
Skrevet

For maaange år tilbake ble det spådd at realityshows bare var en "fling" og snart kom til å bli helt ut. Allikevel bare fortsetter og fortsetter det. De finner hele tiden nye konsepter samtidig som de beholder de gamle, år etter år.

Ok, en ting at nesten alle sier de hater disse seriene, men noen må jo se det siden de stadig sender nye. Nå ser jeg at det går en del reklame på tv om en ny sessong på Robinson ekspedisjonen:-/

Går folk virkelig aldri lei? Hvilke folk ser fortsatt på dette?

Skrevet

Jeg synes Farmen har vært gøy å se på. Ellers ser jeg lite sånne serier.

Skrevet

Vi pleier å se Farmen. :o) Utover det har vi ikke sett noe særlig på noen av disse realityseriene. Det går jo stort sett ut på å drikke og pule så mye som mulig på skjermen og å drite seg ut så mye som mulig.

Gjest majas mamma
Skrevet

Følger ikke med på noen av disse realityseriene, med unntak av Farmen ett år. Da ble den spilt inn i hjemtraktene mine så da var det litt artig å følge med.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg innrømmer det! Jeg er en ekte realityseer. Jeg ser Farmen, Bonderomantikk/Jakten på kjærligheten, 71 grader nord, Top model, designerspirene og sikkert flere som jeg ikke kommer på i farta. Robinson ser jeg ikke da.

Gjest mikkelina
Skrevet

Jeg ser masse reality - fra Top Model til Farmen, men ikke Robinson...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...