Gjest Realityboikott Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 For maaange år tilbake ble det spådd at realityshows bare var en "fling" og snart kom til å bli helt ut. Allikevel bare fortsetter og fortsetter det. De finner hele tiden nye konsepter samtidig som de beholder de gamle, år etter år. Ok, en ting at nesten alle sier de hater disse seriene, men noen må jo se det siden de stadig sender nye. Nå ser jeg at det går en del reklame på tv om en ny sessong på Robinson ekspedisjonen:-/ Går folk virkelig aldri lei? Hvilke folk ser fortsatt på dette? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Jeg synes Farmen har vært gøy å se på. Ellers ser jeg lite sånne serier. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Vi pleier å se Farmen. ) Utover det har vi ikke sett noe særlig på noen av disse realityseriene. Det går jo stort sett ut på å drikke og pule så mye som mulig på skjermen og å drite seg ut så mye som mulig. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Følger ikke med på noen av disse realityseriene, med unntak av Farmen ett år. Da ble den spilt inn i hjemtraktene mine så da var det litt artig å følge med. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Jeg innrømmer det! Jeg er en ekte realityseer. Jeg ser Farmen, Bonderomantikk/Jakten på kjærligheten, 71 grader nord, Top model, designerspirene og sikkert flere som jeg ikke kommer på i farta. Robinson ser jeg ikke da. 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Jeg ser masse reality - fra Top Model til Farmen, men ikke Robinson... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.