Colette Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 ''Du hønemor .-)'' Det er noe jeg har tenkt på noen ganger og det er om du kunne være en venninne av meg. Husker vi ble beskyldt for det her om dagen og det har slått meg flere ganger etter det. Du har malt i hele sommer. Det har hun også. Du har flere katter. Hun har 4 katter. Du bor i et gammelt hus. Det gjør hun også. Når du skrev at jeg var hønemor, begynte jeg virkelig å lure;o) Hun pleier å kalle meg det. Hun mener jeg er en typisk kreps:-) Så kom jeg på at du har barnebarn og ble i grunnen litt lettet:-) Dette blir veldig personlig, men jeg har ofte følt et kjemien stemmer:-) Som det noen ganger gjør, og andre ganger ikke gjør her på dol. Jeg er nok noen år eldre enn deg, men samtidig så ble jeg mor da jeg var 20:-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Dette blir veldig personlig, men jeg har ofte følt et kjemien stemmer:-) Som det noen ganger gjør, og andre ganger ikke gjør her på dol. Jeg er nok noen år eldre enn deg, men samtidig så ble jeg mor da jeg var 20:-) ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.