Gå til innhold

Madrass 90*190

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha en madrass i nøyaktig dette målet. Gjerne vendbar eller briskmadrass, men ikke barnemadrass. Den skal soves mye på av barn/ungdom mellom 7 og 18 år. Og den skal være holdbar. Men helst ikke så dyr. Har vært på Skeidar og Bohus, men de må spesialbestille fra Svane eller Jensen og det blir veldig kostbart.

Skrevet

Ihvertfall for noen år siden kunne man gå innom Hansen & Dysvik og få skumgummimadrasser skjært til i akkurat den størrelsen du måtte ønske. Men det blir da en helt ordinær skumgummimadrass, da, og du må sy trekk til den selv;-)

Skrevet

Ihvertfall for noen år siden kunne man gå innom Hansen & Dysvik og få skumgummimadrasser skjært til i akkurat den størrelsen du måtte ønske. Men det blir da en helt ordinær skumgummimadrass, da, og du må sy trekk til den selv;-)

Men er det noe særlig kvalitet på det? Hvis man er stor og veier litt så trodde jeg ikke det var så behagelig, eller?

Skrevet

Men er det noe særlig kvalitet på det? Hvis man er stor og veier litt så trodde jeg ikke det var så behagelig, eller?

Nja, det blir jo som en vanlig skumgummimadrass skulle jeg tro, og jeg personlig synes ikke det er like bra som en god madrass med fjærer.

Skrevet

Kjøp en på 2 meter og kutt av 10 cm nederst.

Vi gjorde det til sengene på hytta som var snekret uten mål tydeligvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...