Gjest missilissi Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Hvordan kan jeg skjule hele wallen min på fb for enkelte personer? jeg får til å skjule wallposter men ikke at jeg har blitt venn med en ny osv...Noen?? 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Gå på innstillinger og merk av hva du vil folk skal se. Du kan også lage lister over f.eks kollegaer, familie osv, slik at du kan bestemme at familie skal få se alt, men kollegaer kun skal se utvalgte ting. 0 Siter
Gjest bibbetany Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Gå på innstillinger og merk av hva du vil folk skal se. Du kan også lage lister over f.eks kollegaer, familie osv, slik at du kan bestemme at familie skal få se alt, men kollegaer kun skal se utvalgte ting. Hvor er denne "innstillinger"-knappen? 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Hvor er denne "innstillinger"-knappen? "settings" hvis du kjører engelsk versjon. Til høyre for navnet ditt i den blå linja øverst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.