Lotte :o) Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1367121.ece Hehe! ;-p 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. august 2009 Forfatter Skrevet 13. august 2009 Det kan jo være hvemsomhelst. Men mest sansynlig ikke... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 huff når jeg leser Fritzey så tenker jeg på fritzel:( 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Fritzey? Å herreguuuud. *grøsse* Men jeg grøsser nesten like mye av språket i den artikkelen - det var dårlige greier. Huttetu! 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 *Himler med øynene* Hu e fra gæli sia av ælva. 0 Siter
laban Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Fritzey? Å herreguuuud. *grøsse* Men jeg grøsser nesten like mye av språket i den artikkelen - det var dårlige greier. Huttetu! Det er _virkelig_ lavmål når Adressa og de andre "store" lager artikler ved å raske sammen ting fra Wikipedia og Facebook, av frykt for å ikke ha kule nok kjendissaker. Håper egentlig den Fritzey-kommentaren ikke kommer fra den virkelige dansedama hans. Hvis hun / de nå skal face og tvitre om forholdet og svangerskapet slik jeg har forstått at enkelte C-kjendiser gjør, er bunnen virkelig nådd. 0 Siter
Gjest satstas Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Det er _virkelig_ lavmål når Adressa og de andre "store" lager artikler ved å raske sammen ting fra Wikipedia og Facebook, av frykt for å ikke ha kule nok kjendissaker. Håper egentlig den Fritzey-kommentaren ikke kommer fra den virkelige dansedama hans. Hvis hun / de nå skal face og tvitre om forholdet og svangerskapet slik jeg har forstått at enkelte C-kjendiser gjør, er bunnen virkelig nådd. Når man søker opp dama på facebook så har hun ikke noen åpen profil, så foglarna vet hvordan journalisten vet hva som står der. De må jo være venner, da. 0 Siter
laban Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Når man søker opp dama på facebook så har hun ikke noen åpen profil, så foglarna vet hvordan journalisten vet hva som står der. De må jo være venner, da. Ja, eller har en kilde som er det. Lavmål uansett synes 0 Siter
Lisabeth Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 *Knegg knegg* Og hun venter "av alle ting" tvillinger. "Av alle ting" kan vel ikke babyer være det verste når man først er gravid. Eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.