Gå til innhold

Ælske dæ, Fritzey!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan jo være hvemsomhelst.

Men mest sansynlig ikke...

Skrevet

huff når jeg leser Fritzey så tenker jeg på fritzel:(

Skrevet

Fritzey? Å herreguuuud. *grøsse*

Men jeg grøsser nesten like mye av språket i den artikkelen - det var dårlige greier. Huttetu!

Skrevet

*Himler med øynene* Hu e fra gæli sia av ælva.

Skrevet

Fritzey? Å herreguuuud. *grøsse*

Men jeg grøsser nesten like mye av språket i den artikkelen - det var dårlige greier. Huttetu!

Det er _virkelig_ lavmål når Adressa og de andre "store" lager artikler ved å raske sammen ting fra Wikipedia og Facebook, av frykt for å ikke ha kule nok kjendissaker.

Håper egentlig den Fritzey-kommentaren ikke kommer fra den virkelige dansedama hans. Hvis hun / de nå skal face og tvitre om forholdet og svangerskapet slik jeg har forstått at enkelte C-kjendiser gjør, er bunnen virkelig nådd.

Gjest satstas
Skrevet

Det er _virkelig_ lavmål når Adressa og de andre "store" lager artikler ved å raske sammen ting fra Wikipedia og Facebook, av frykt for å ikke ha kule nok kjendissaker.

Håper egentlig den Fritzey-kommentaren ikke kommer fra den virkelige dansedama hans. Hvis hun / de nå skal face og tvitre om forholdet og svangerskapet slik jeg har forstått at enkelte C-kjendiser gjør, er bunnen virkelig nådd.

Når man søker opp dama på facebook så har hun ikke noen åpen profil, så foglarna vet hvordan journalisten vet hva som står der. De må jo være venner, da.

Skrevet

Når man søker opp dama på facebook så har hun ikke noen åpen profil, så foglarna vet hvordan journalisten vet hva som står der. De må jo være venner, da.

Ja, eller har en kilde som er det. Lavmål uansett

synes

Skrevet

*Knegg knegg*

Og hun venter "av alle ting" tvillinger. "Av alle ting" kan vel ikke babyer være det verste når man først er gravid. Eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...