Gå til innhold

4 retters middag kl.19.30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fulgt med den første runden?

Jeg ble positiv overrasket. Denne ungkaren som jeg har forhåndsdømt(uten å kjenne selvsagt) viste seg å være utrolig sjarmerende. Anette litt sånn der straight, presten Einar ein livsnytar(påstod det selv)og ikke veldig "prestete" og Eli som også sjarmerte veldig.

Programmet var lett og ledig, og svært underholdende :-)Syns nå jeg!!!

Andre som har fulgt med? Tror ikke jeg gidde å følge med på neste runde.Blir jo helt låst av det.Så er det jo også noe med personene som er med....

Skrevet

Jeg har sett 3 av programmene, og ja Eli overrasket meg mest. Hun virker veldig hyggelig. Han ungkaren som skal være med i neste "etappe" har jeg ikke helt sansen for, men kanskje han overrasker han og?? Tja, hvem vet.. Selvom jeg er skeptisk.. :-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har sett 3 av programmene, og ja Eli overrasket meg mest. Hun virker veldig hyggelig. Han ungkaren som skal være med i neste "etappe" har jeg ikke helt sansen for, men kanskje han overrasker han og?? Tja, hvem vet.. Selvom jeg er skeptisk.. :-)

Er det akkurat det samme som "kl åtte hos meg" med Alex Rosèn? Virker som konseptet er helt likt.

Skrevet

Vi har kost oss som bare det med programmet, både store og små. :o) Presten har vi kjempesansen for, men ungkaren blir bare enda mer overflatisk synes jeg. Vi lo så vi gråt da Eli ble nokså på en schnurr hos ungkaren og syntes Eli og Carl faktisk var litt søte på kjøkkenet sammen. :o)

Skrevet

Overraskende artig program. Gikk glipp av middagen hjemme hos ungkaren,men koste meg med de tre andre. Har jeg anledning, kommer jeg nok til å se på fler, men ingen krise om jeg går glipp av noen heller.

Skrevet

Nja, jeg ble ikke helt overbevist. Men jeg likte fortellerstemmen.

Ungkaren, Stig Kjos, synes jeg derimot bare var slesk og ekkel.

Skrevet

Er det akkurat det samme som "kl åtte hos meg" med Alex Rosèn? Virker som konseptet er helt likt.

Det har slått meg også. En av kanalene må da ha fått "inspirasjon" av den andre? I programmet på TV3 skal det jo også være kjendiser...

Jeg tror TV3 sitt konsept kommer til å fungere bedre! :)

Skrevet

Hvor går dette programmet?

TVNorge 19:30 mandag - torsdag. :o)

Skrevet

Nja, jeg ble ikke helt overbevist. Men jeg likte fortellerstemmen.

Ungkaren, Stig Kjos, synes jeg derimot bare var slesk og ekkel.

Syntes han gikk litt over streken ved å kle seg i prestekostyme når han skulle besøke Gelius, jeg. Tror heller ikke Gelius var overbegeistret?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...