Gjest Shira :o) Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Er det noen her som har tatt det? Jeg finner så lite info om den undersøkelsen. Jeg gruer meg, det må jeg innrømme, så jeg har ørlite håp om at det er en doler som kanskje har tatt denne. 0 Siter
Helmi Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Jeg har ikke tatt undersøkelsen, men jeg søkte litt... mulig du har funnet til denne linken selv også: http://www.stolav.no/templates/StandardMaster____88443.aspx 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Jeg har ikke tatt undersøkelsen, men jeg søkte litt... mulig du har funnet til denne linken selv også: http://www.stolav.no/templates/StandardMaster____88443.aspx Hei. Takk for link, jeg har sett den. Egentlig ville jeg vel høre om noen hadde gjort det, og kunne si at det høres verre ut enn det er ;o) Takk for at du søkte. ) Jeg tåler ikke kontrast, ikke tømmemidler, så jeg er generelt negativ til hele undersøkelsen akkurat nå ;o) 0 Siter
Gjest gammal traver på DOL Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 jeg har tatt undersøkelsen. Den er ikke ubehagelig, men det ubehagelige er at du må ha tømt tarmen før undersøkelsen. Du kan jo forhøre deg om det holder å faste dagen før. Selv undersøkelsen består i at du sitter på en stol med hull i, så blir du bedt om å presse, og da ser de på en skjerm hvor langt ut tarmen går. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 jeg har tatt undersøkelsen. Den er ikke ubehagelig, men det ubehagelige er at du må ha tømt tarmen før undersøkelsen. Du kan jo forhøre deg om det holder å faste dagen før. Selv undersøkelsen består i at du sitter på en stol med hull i, så blir du bedt om å presse, og da ser de på en skjerm hvor langt ut tarmen går. Ah, og du fikk ingfen varige men? ;o) Jeg skal gå på flytende i 2 døgn, dvs ikke noe med jevning, bare drikke. Skulle få noe annet enn kontrast som skal drikkes 1 time før. Varte undersøkelsen lenge? Det er tømming som er verst, jeg kan ikke drikke laxabon, og må vel ta ørten klyster før vi kommer til målet. Var det noen inne med deg, eller var du alene i rommet? Legen har fiklet meg meg før, grei kar, flink, men det er jo litt intimt da. Og jeg som trodde jeg var herdet etterhvert og blottet for blyghet ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.