Gjest midia Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Guttungen her er en liten villmann så i forrigårs hoppet han ned fra gelenderet på verandaen ca 2 meter høyt å rett på murgulv med crocs på føttene. Han gjorde tydeligvis nedslag med den ene foten og har derfor smerter under hælen som ikke vil gi seg. Nå har han spist smertestillende i 2 dager. Det skimtes en liten blåflekk på innsia ved kulen på foten, men ikke hovent og heller ikke smerter når vi vrir eller trykker. Det er smerter hele tiden og veldig vondt å tråkke ned på hælen. Er dette en sak for legen? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Ja, legen bør se på det. Han har muligens tråkka over, evt brudd, eller skadet noen sener. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1250257222' post='4192933] Ja, legen bør se på det. Han har muligens tråkka over, evt brudd, eller skadet noen sener. Skal det ikke være hovent da? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Skal det ikke være hovent da? Vet ikke. Jeg hadde nok uansett dratt på røntgen. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1250258841' post='4192942] Vet ikke. Jeg hadde nok uansett dratt på røntgen. ok vi får ta en telefon å høre:) Jeg er bare litt i tvil da vi har vært på røntgen flere ganger og ikke funnet noe. Altså ved andre skader;) Men han har nok mer vondt denne gang for han må ha smertestillende. 0 Siter
Mirabell Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Ja, jeg syns legen bør se på det. Jeg tror man har en slags "støtpute" under hælen, og den kan bli skadet. 0 Siter
Snowlight Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 ok vi får ta en telefon å høre:) Jeg er bare litt i tvil da vi har vært på røntgen flere ganger og ikke funnet noe. Altså ved andre skader;) Men han har nok mer vondt denne gang for han må ha smertestillende. Sønnen min falt ned 3,5 m ned på underlag som var belegnings stein. Han landet på beina. Han fikk smerter i hælene. Var på røntgen,men ikke brudd. Men han gikk på krykker en uke for ikke å belaste. Kan få brudd i hælen, så jeg hadde tatt han med til legevakten. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Ja dette ville jeg konferert med lege. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Ja dette ville jeg konferert med lege. Har fått time til legevakt i kveld:) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Ja, jeg syns legen bør se på det. Jeg tror man har en slags "støtpute" under hælen, og den kan bli skadet. Har fått time i kveld:) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1250258841' post='4192942] Vet ikke. Jeg hadde nok uansett dratt på røntgen. Fikk time til lege i kveld:) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Sønnen min falt ned 3,5 m ned på underlag som var belegnings stein. Han landet på beina. Han fikk smerter i hælene. Var på røntgen,men ikke brudd. Men han gikk på krykker en uke for ikke å belaste. Kan få brudd i hælen, så jeg hadde tatt han med til legevakten. Har fått time til lege i kveld 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Fikk time til lege i kveld:) Bra! Håper det går fint, og at han kun er litt forslått. God bedring til gutten :-) 0 Siter
Elis31 Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Har fått time til lege i kveld Du får underrette oss hvordan det går da =) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Du får underrette oss hvordan det går da =) Det skal jeg gjøre:) Det kan bli sent for det var vist fullt der. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1250266268' post='4192988] Bra! Håper det går fint, og at han kun er litt forslått. God bedring til gutten :-) Takker:)) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Nå er vi hjemme igjen etter en lang kveld på legevakt, røntgen og poliklinikk. Hælen er kraftig forslått, ingen brudd heldigvis:) 0 Siter
Colette Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Nå er vi hjemme igjen etter en lang kveld på legevakt, røntgen og poliklinikk. Hælen er kraftig forslått, ingen brudd heldigvis:) Apropos dette..og ikke til forkleinelse for noen eller noe. Men jeg satt og så på et program på TV2 i kveld om ulykker og utrykinger i København. En slags realityserie:-) Et av innslagene var fra en skadeavdeling, og der var det jammen en mor innom med sønnen sin som hadde fått skrubbsår på kneet. Og såret ble renset og sydd, og tårene sprutet hos den vesle pasienten. Er dette vanlig - også i dagens helse-Norge? Jeg ble en smule sjokkert:-( 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Apropos dette..og ikke til forkleinelse for noen eller noe. Men jeg satt og så på et program på TV2 i kveld om ulykker og utrykinger i København. En slags realityserie:-) Et av innslagene var fra en skadeavdeling, og der var det jammen en mor innom med sønnen sin som hadde fått skrubbsår på kneet. Og såret ble renset og sydd, og tårene sprutet hos den vesle pasienten. Er dette vanlig - også i dagens helse-Norge? Jeg ble en smule sjokkert:-( Hvis såret måtte syes så er det vel greit å få det gjort med en gang vel? Skjønner ikke helt hva du mener nå? 0 Siter
frosken Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Nå er vi hjemme igjen etter en lang kveld på legevakt, røntgen og poliklinikk. Hælen er kraftig forslått, ingen brudd heldigvis:) Godt å vite at det ikke er noe brudd eller annen skade som må behandles. God bedring til gutten:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.