morgengull Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Når jeg skal sende sms står det "ikke i hjemmenett" under mottaker. Hva betyr det? noen som vet. 0 Siter
morgengull Skrevet 14. august 2009 Forfatter Skrevet 14. august 2009 I utlandet? Nei. Dette gjelder når jeg sender sms hjemmen ifra til alle på min kontaktliste. Er det noen innstillinger som er feil.? 0 Siter
Mistrale Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Det står det samme hos meg. Aner ikke hva det betyr, men det dukket opp etter at jeg byttet til tele2. Kan det være at det er en annen operatør de bruker? 0 Siter
morgengull Skrevet 14. august 2009 Forfatter Skrevet 14. august 2009 Det står det samme hos meg. Aner ikke hva det betyr, men det dukket opp etter at jeg byttet til tele2. Kan det være at det er en annen operatør de bruker? Har tele2 jeg også. Fant en plass på nettet der det stod at tele2 sitt hjemmenett er i Sverige, kanskje derfor det står det. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 Jeg har OneCall, der står det "ikke i hjemmenett" når jeg ikke er i nettet til NetworkNorway. Altså på steder der de bruker Telenor sitt nettverk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.