Gå til innhold

Høstens "Skal vi danse"

Anbefalte innlegg

Gjest hvem skal jeg danse med?
Skrevet

Hvem i all verden er Margrethe Røed?!

Gjest mikkelina
Skrevet

Bildet sier meg ingen ting. Kjendis? Aldri hørt om henne!

Du har kanskje ikke småbarn? :-) Hun er velkjent for dem som ser Barne-TV, hvertfall.

Skrevet

Hva er det i veien med han da..? Jeg liker skravlete, livlige menn med hockeysveis, jeg:-) Så han akkurat på TV2, og han var da så søt atte :-)

Skrevet

Hvem i all verden er Margrethe Røed?!

Skal hun Margrethe fra barne-tv være med!? *Stønn* Vi pleier å se programmet, både store og små, men hun der er noe av det mest masete og stressa jeg vet - jeg får hetta når jeg ser henne på skjermen! Heldigvis ser ikke ungene mine barne-tv lenger...

Skrevet

Hva er det i veien med han da..? Jeg liker skravlete, livlige menn med hockeysveis, jeg:-) Så han akkurat på TV2, og han var da så søt atte :-)

Hehe! Sjarmklump han der ;-) Han ryker nok fort ut av konkurransen, heldigvis *s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250277021' post='4193063]

Hehe! Sjarmklump han der ;-) Han ryker nok fort ut av konkurransen, heldigvis *s*

Det skal du ikke være så sikker på:-) Han kan være en kløpper til å danse han:-) Ellers så syntes jeg det var litt kjedelige deltakere i år. Ellen Arnstad, Hallvard Flatland....Men det skal bli spennende å følge Jan Thomas i hvert fall:-)

Skrevet

Skal hun Margrethe fra barne-tv være med!? *Stønn* Vi pleier å se programmet, både store og små, men hun der er noe av det mest masete og stressa jeg vet - jeg får hetta når jeg ser henne på skjermen! Heldigvis ser ikke ungene mine barne-tv lenger...

Ikke det at jeg ser på barne-tv til daglig, men de få glimtene jeg har fått av den dama der, er nok til at jeg sier meg helt enig med deg. Hun maser og stresser noe forferdelig, og det hele blir så kunstig og tilgjort at jeg nesten synes synd på ungene som skal sitte og se på dette:-(

Skrevet

Det skal du ikke være så sikker på:-) Han kan være en kløpper til å danse han:-) Ellers så syntes jeg det var litt kjedelige deltakere i år. Ellen Arnstad, Hallvard Flatland....Men det skal bli spennende å følge Jan Thomas i hvert fall:-)

Enig, Jan Thomas bør imponere :-)

candyqueen_83
Skrevet

Gleder meg :o) Liker Svein jeg.. Syns han er superfestlig :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250277689' post='4193072]

Jeg kan i hvert fall ikke noe annet enn å like han:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250277689' post='4193072]

Jan Thomas er da litt søt, sånn som person altså, ikke av utseende? Synes det er litt søtt at vil ha med seg mannen sin jeg. :o)

Skrevet

Jan Thomas er da litt søt, sånn som person altså, ikke av utseende? Synes det er litt søtt at vil ha med seg mannen sin jeg. :o)

Jeg synes også at Jan Thomas er søt:-) Han virker sympatisk og snill, og jeg får mer og mer sansen for han, jo mer jeg ser han.

Skrevet

Jeg synes også at Jan Thomas er søt:-) Han virker sympatisk og snill, og jeg får mer og mer sansen for han, jo mer jeg ser han.

Jeg tør nesten ikke innrømme det, men jeg har også fått mer og mer sansen for ham... *Dukker*

Skrevet

Jeg tør nesten ikke innrømme det, men jeg har også fått mer og mer sansen for ham... *Dukker*

Det er da ingen skam å innrømme det, synes jeg. Han har da ikke gjort en flue fortred. Han er en sympatisk fyr i mine øyne:-)

Gjest dansesvanse
Skrevet

Bildet sier meg ingen ting. Kjendis? Aldri hørt om henne!

barnetv :-)

Gjest Hinkel Pinkel
Skrevet

Hehe, fordi Svein og Jan Thomas er med, så blir det første gang jeg kommer til å se det programmet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...