Gjest liker det godt Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Synes det er godt med mozarellaost og tomater i skiver. Med olje og krydder på. Men synes 20 kr for en liten mozarellostkule er litt mye. Finnes det noen plasser det er rimeligere, eller man får kjøpt flere i en pakke? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 I Italia hadde de sånne 3-packs, men jeg har ikke sett det i Norge. Du får tak i en billigere variant uten lake, den har fasong som en liten firkanta fiskepudding. Pr d.d veit jeg bare om ett sted de har den, det er ICA på Ullevål stadion. 0 Siter
Gjest liker det godt Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 I Italia hadde de sånne 3-packs, men jeg har ikke sett det i Norge. Du får tak i en billigere variant uten lake, den har fasong som en liten firkanta fiskepudding. Pr d.d veit jeg bare om ett sted de har den, det er ICA på Ullevål stadion. Hm, den var faktisk ganske stor. og holdt som ingridients i tilbehørssalat til tre personer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.