cecily Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Hva betyr det når det viser "Stop" i displayet? Komfyren nekter å bli varm, det står stop uansett hva jeg gjør. Komfyren fulgte med huset da vi kjøpte og er nok noen år, og vi mangler bruksanvisning. Noen som skjønner hva jeg må gjøre? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Trekk ut kontakten og la den stå uten strøm i 5 min. Det gjør jeg alltid når det er noe elektrisk som slår seg vrangt og det funker som regel. ) 0 Siter
cecily Skrevet 14. august 2009 Forfatter Skrevet 14. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1250277106' post='4193064] Hvilket merke og typebetegnelse? En Whirlpool et eller annet. Ikke så lett å se det som står der lenger. Det er liksom ingen knapper å trykke på annet enn de for temperatur og stekefunksjon, så jeg aner virkelig ikke hva som er galt. 0 Siter
cecily Skrevet 14. august 2009 Forfatter Skrevet 14. august 2009 Trekk ut kontakten og la den stå uten strøm i 5 min. Det gjør jeg alltid når det er noe elektrisk som slår seg vrangt og det funker som regel. ) Jeg forsøkte å koble ut sikringen i noen sekunder, men kanskje jeg ikke tynte den lenge nok uten strøm. Må prøve en gang til, da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Jeg forsøkte å koble ut sikringen i noen sekunder, men kanskje jeg ikke tynte den lenge nok uten strøm. Må prøve en gang til, da. Noen sekunder er ikke nok, prøv i noen minutter du. 0 Siter
cecily Skrevet 14. august 2009 Forfatter Skrevet 14. august 2009 Noen sekunder er ikke nok, prøv i noen minutter du. Om det mot all forventning skulle fungere og tingesten tar til fornuft, hvor lenge tåler eggedosis å stå før den er annenrangs? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Om det mot all forventning skulle fungere og tingesten tar til fornuft, hvor lenge tåler eggedosis å stå før den er annenrangs? Du ser jo om den har skilt seg (rør litt i den), jeg tror ikke det går an å piske den opp igjen, men det koster jo ikke noe å prøve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.