Gjest golo Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 I dag var jeg innom en klesbutikk og ble stående å lytte til en fantastisk låt. Jeg spurte selvsagt om de kunne hjelpe meg å fortelle meg hvem som sang den, men den gang ei.... Artisten er en mann. Han synger med en relativt lys hes stemme og det er en rolig låt. Jeg kan ikke si at jeg har hørt hans stemme før og antar at det er en relativt ny låt dette her. Det eneste jeg fikk med meg når de spilte den om for meg var bruddstykker av teksten. Men den starter med Wake up in the morning....song or sun. Han synger flere ganger wake up i teksten. Noen som har peiling på hvem det kunne være? Lite info jeg vet, forelsket meg i sangen.. og stemmen.. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Hvis du googler wake up in the morning+lyrics får du opp mange treff til flere forskjellige sanger, så får du jo bare lytte deg frem. Lykke til. 0 Siter
Gjest golo Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 Hvis du googler wake up in the morning+lyrics får du opp mange treff til flere forskjellige sanger, så får du jo bare lytte deg frem. Lykke til. Takk for tips, men det hadde jeg forsøkt i flere timer før jeg spurte her, uten hell dessverre. Håpet var derfor at en eller annen her inne hadde noe som helst peiling på hvilken artist dette kunne være, fordi de har festet seg ved samme sangen. Men intet hell her heller Jeg håper den dukker opp i en eller annen sammenheng igjen, for den var så fiiiiiin 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.