Gå til innhold

Hva gjør dere når dere har en ræva dag?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Har en så sinnsjukt dårlig dag i dag. Det hele startet med at jeg var på jobbinterjvu på en jobb jeg ønsket meg. Så viser det seg at jeg kjenner en av brukerne der fra før. Jeg visste fra før at denne brukeren bodde på stedet, og ba om å ikke komme til den avdelingen hvor hun bodde. Så skjedde det likevel, og jeg kan ikke ta jobben. Jeg må eventuelt jobbe på en annen avdeling, men det kan bli noe annet enn det jeg opprinnelig ønsket meg.

Så hadde jeg planlagt å reise bort i morgen for å besøke familie jeg ikke har fått sett på over et år. Jeg hadde ordnet at en annen person skulle jobbe for meg. Så ringer de nå fra arbeidsstedet og sier at denne personen allerede jobber kveld og kan ikke jobbe for meg. Dessuten er de bare fire på jobb, og jeg bare MÅ komme.

Fy søren jeg er så utrolig sur, alt har gått galt i dag. Hva skal jeg gjøre for å få opp humøret mitt?

Har dere noe trøst å gi meg blir jeg glad for det også.

Skrevet

Det er bare rett over 2 timer igjen av denne dagen. Så er det en ny dag, og nye muligheter. ;0)

Gjest best wishes
Skrevet

Det er bare rett over 2 timer igjen av denne dagen. Så er det en ny dag, og nye muligheter. ;0)

Noe jeg kan gjøre disse to timene?

Skrevet

Det er jo såpass sent at det går an å ta med seg en bok og finne sengen? Evt. sette seg i godstolen med boka, en kopp te og noe godt?

Gjest cola og slim
Skrevet

sove?

Skrevet

Jeg pleier bare å la en ræva dag, være en ræva dag. De tilhører livet de også. Og min erfaring er at etter en god natts søvn, så ser alt litt annerledes ut:-)

Skrevet

Trøstespise og pleie deg selv. ;P

Gjest best wishes
Skrevet

sove?

ja tenkte det, men må vente på en telefon. En kollega skulle ringe en annen kollega om han kunne jobbe, men har ikke hørt noe så det er lite sannsynlig.

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg pleier bare å la en ræva dag, være en ræva dag. De tilhører livet de også. Og min erfaring er at etter en god natts søvn, så ser alt litt annerledes ut:-)

Får håpe det:)

Gjest best wishes
Skrevet

Trøstespise og pleie deg selv. ;P

forslag til trøstemat? jeg forsøker å slanke meg etter ferien også.

Skrevet

forslag til trøstemat? jeg forsøker å slanke meg etter ferien også.

Vel, jeg sitter å golmer ostepopp, og smågodt...Men kanskje ikke slankende... Men på en annen side, det er jo helg. ;0)

Skrevet

Får håpe det:)

Jeg tror rett og slett ikke at man skal prøve å bekjempe alt som er "ræva", for vi trenger å kjenne på motvekten til gode dager også, og innfinne oss med at "rævadager er rævadager".

Noe annet er det selvfølgelig hvis de aller fleste dager blir "rævadager":-(

Skrevet

Det er jo såpass sent at det går an å ta med seg en bok og finne sengen? Evt. sette seg i godstolen med boka, en kopp te og noe godt?

Har jeg en ræva dag pleier jeg å være mest mulig for meg selv etter jobb, spise smågodt og annen usunn mat, legge meg under dyna og være i fred. Men de som har familie kan jo ikke det akkurat, da. Ellers er det vel bare å gjøre det beste ut av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...