Gjest vanity! Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Jeg skal farge håret selv og lurer på om jeg kan bruke litt av hårfargen på øyenbrynene noen få minutter slik at de passer med hårfargen? Den nye hårfargen er en god del mørkere enn min opprinnelige farge, men jeg har ganske mørke øyenbryn fra før så jeg trenger bare noen minutter tror jeg. Går det bra? Noen som har prøvd? 0 Siter
Gjest fungerer helt fint Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Det fungerer helt fint. Men det må bli som du sier...noen FÅ minutter. Tror jeg tok en fire, fem minutter på guttungen sisst han farget håret sort. Han er dog svært mørk fra før. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Jeg hadde ikke turt. Kjøp heller farge beregnet for vipper og bryn. 0 Siter
Gjest vanity! Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Jeg hadde ikke turt. Kjøp heller farge beregnet for vipper og bryn. Hvor finner jeg dem? Og hvordan vet jeg at jeg får samme nyanse som hårfargen? Selger de "L'Oreal nr 4.15 for bryn og vipper" osv på supern? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Hvor finner jeg dem? Og hvordan vet jeg at jeg får samme nyanse som hårfargen? Selger de "L'Oreal nr 4.15 for bryn og vipper" osv på supern? Må du ha samme nyanse som hårfargen da? Holder vel med askebrun, brunsort osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.