Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke sug i magen eller ubehag av bildet, men situasjonen hadde trolig vært en helt annen hvis jeg befant meg der oppe ;)

brilleslangen
Skrevet

vel, jeg reagerer vel ikke egentlig ikke på bildet som sådan, men er 100% sikker på at jeg aldri i verden ville klatret ut på den steinen selv. Kanskje jeg kunne vurdert saken om jeg hadde hatt på sikkerhetsutstyr som kunne garantere at jeg ikke falt ned, men aldri aldri ellers.

Skrevet

Du er ikke alene om å føle det slik. Aldri om noen hadde fått meg til å sitte der!!! Og jeg tror ikke jeg har spesielt stor høydeskrekk...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg ville ikke sittet på kanten der. Men å ligge der og titte ned, det kunne jeg tenkt meg, ja.

Skrevet

Jeg ville ikke sittet på kanten der. Men å ligge der og titte ned, det kunne jeg tenkt meg, ja.

''Men å ligge der og titte ned, det kunne jeg tenkt meg, ja.''

Uæhh, den setningen ga meg også sug i magen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''Men å ligge der og titte ned, det kunne jeg tenkt meg, ja.''

Uæhh, den setningen ga meg også sug i magen.

Beklager det. Jeg har aldri hatt høydeskrekk, tvert i mot har jeg alltid vært glad i å klatre, har blant annet et grotteklatrekurs.

Derimot har jeg litt klaustrofobi. Så finner du et bilde av noen som har det trangt, så vil jeg grøsse skikkelig.

Skrevet

*æææææ*

Da ville jeg trolig følt at jeg ble sugd ned i dypet :-((

Jeg sto oppe ved trollveggen for noen år siden og det var ingen hyggelig opplevelse for å si det sånn ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*æææææ*

Da ville jeg trolig følt at jeg ble sugd ned i dypet :-((

Jeg sto oppe ved trollveggen for noen år siden og det var ingen hyggelig opplevelse for å si det sånn ;-)

Vi er helt klart ulike når det gjelder høyder! Men det har vi vel oppdaget noen ganger ;)

Skrevet

Vi er helt klart ulike når det gjelder høyder! Men det har vi vel oppdaget noen ganger ;)

Hehe ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...