Gå til innhold

Svenske skattelister

Anbefalte innlegg

Gjest skianæøå
Skrevet

Det er en svenske som bor i Norge som jeg gjerne skulle visst alderen på, men han er tydeligvis ikke registrert som norsk og står derfor ikke i norske skattelister. Noen som vet om de har tilsvarende sider i Sverige og hvor jeg kan finne dem?

Gjest høstløv
Skrevet

Hvis han har fast bosted i Norge, skal han stå i skattelistene, selv om han er svensk.

Du må søke på bostedskommunen i Norge, det er ikke nasjonalitet, som avgjør om en står i skattelistene eller ei.

Gjest skianæøå
Skrevet

Hvis han har fast bosted i Norge, skal han stå i skattelistene, selv om han er svensk.

Du må søke på bostedskommunen i Norge, det er ikke nasjonalitet, som avgjør om en står i skattelistene eller ei.

Han jobber i Norge, men bare ekstravakter. Jeg har søkt på navnet hans og det er ingen i hele Norge som heter det. Derfor tror jeg han har fast adresse i Sverige og bare jobber ekstra i Norge. Derfor skulle jeg gjerne ha visst om både skattelisteside for Sverige og en side hvor man kan søke på bosted, sånn som 1881, bare svensk.

Gjest høstløv
Skrevet

Han jobber i Norge, men bare ekstravakter. Jeg har søkt på navnet hans og det er ingen i hele Norge som heter det. Derfor tror jeg han har fast adresse i Sverige og bare jobber ekstra i Norge. Derfor skulle jeg gjerne ha visst om både skattelisteside for Sverige og en side hvor man kan søke på bosted, sånn som 1881, bare svensk.

http://www.skatteverket.se/

http://gulasidorna.eniro.se/

Gjest høstløv
Skrevet

Hmmm... De gule sidene fikk jeg til, men på skattesidene finner jeg ikke ut hvor man søker etter personer...? Vet du det?

Nei.

Jeg tror det er et særnorsk fenomen å kunne søke i skatelistene.

Gjest skianæøå
Skrevet

Nei.

Jeg tror det er et særnorsk fenomen å kunne søke i skatelistene.

Ok... Takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...