Gå til innhold

Frp vil ha up bort fra veiene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det driver med, bortsett fra å ligge i buskene og sope penger inn for Staten?

I Norge er det nesten dødstraff for å kjøre for fort, voldta ei jente og du er nesten garantert å gå fri.

Gnore!

Skrevet

Hva er det driver med, bortsett fra å ligge i buskene og sope penger inn for Staten?

I Norge er det nesten dødstraff for å kjøre for fort, voldta ei jente og du er nesten garantert å gå fri.

Gnore!

Jeg tror det er viktig for staten å kunne ta inn de inntektene man kan

:-) Inntekter er viktig for å kunne dekke de utgiftene man har, vet du :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg tror det er viktig for staten å kunne ta inn de inntektene man kan

:-) Inntekter er viktig for å kunne dekke de utgiftene man har, vet du :-)

Jeg fant den:-) 10 kilo lettere:-)

Skrevet

Jeg fant den:-) 10 kilo lettere:-)

Nå skjønner jeg visst ikke helt hva du mener? :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nå skjønner jeg visst ikke helt hva du mener? :)

Nei, huff er helt svett her. Stresser som pokker.

Den dingsen til kameraet mitt som jeg overfør bilder til datan med. Jeg sa visst laderen til deg i mailien, men jeg mener den dingsen som jeg overfører bilder til datan med;-)

Skrevet

Nei, huff er helt svett her. Stresser som pokker.

Den dingsen til kameraet mitt som jeg overfør bilder til datan med. Jeg sa visst laderen til deg i mailien, men jeg mener den dingsen som jeg overfører bilder til datan med;-)

Hva mener du nå...?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hva mener du nå...?

Antagelig kom ikke den siste mailien jeg skrev gjennom til deg. Der skrev jeg at jeg lette etter laderen til kameraet mitt. Men så var det ikke laderen jeg mente heller. Det var den ledningen som man overfører bildene til pc`en med.

Da jeg fant den ble jeg så glad at jeg hoppet inn på hundre nyeste for å fortelle deg det og så havnet jeg tilfeldigvis inn i denne tråden.

Jaja, slik kan det gå:-)

Skrevet

Antagelig kom ikke den siste mailien jeg skrev gjennom til deg. Der skrev jeg at jeg lette etter laderen til kameraet mitt. Men så var det ikke laderen jeg mente heller. Det var den ledningen som man overfører bildene til pc`en med.

Da jeg fant den ble jeg så glad at jeg hoppet inn på hundre nyeste for å fortelle deg det og så havnet jeg tilfeldigvis inn i denne tråden.

Jaja, slik kan det gå:-)

Jeg fant mailen din nå :-) Så da skjønner jeg hva du stresset med. Lov å gi lyd fra deg da:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg fant mailen din nå :-) Så da skjønner jeg hva du stresset med. Lov å gi lyd fra deg da:-)

Ja, jeg stikker innom håper jeg. Er spent på internettforholdene. Har visst vært ganske ustabilt, men skulle bli bedre. Ting tar visst tid der.

Nå er jeg ferdig og skal forsøke få meg litt søvn.

Godnatt:-)

Skrevet

Ja, jeg stikker innom håper jeg. Er spent på internettforholdene. Har visst vært ganske ustabilt, men skulle bli bedre. Ting tar visst tid der.

Nå er jeg ferdig og skal forsøke få meg litt søvn.

Godnatt:-)

Godnatt...og lykke til:-) Vi snakkes, håper jeg :-)

Skrevet

Gnore!

Vi har altfor mange trafikkofre hvert år. Vi trenger flere kontroller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...