fyrlykt Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 http://www.abcnyheter.no/node/93867 Kanskje ikke så rart: http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/politikk/valg09/frppolitiker-domt-for-fyllekjoring-2824667.html 0 Siter
nick Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 Hva er det driver med, bortsett fra å ligge i buskene og sope penger inn for Staten? I Norge er det nesten dødstraff for å kjøre for fort, voldta ei jente og du er nesten garantert å gå fri. Gnore! 0 Siter
Colette Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 Hva er det driver med, bortsett fra å ligge i buskene og sope penger inn for Staten? I Norge er det nesten dødstraff for å kjøre for fort, voldta ei jente og du er nesten garantert å gå fri. Gnore! Jeg tror det er viktig for staten å kunne ta inn de inntektene man kan :-) Inntekter er viktig for å kunne dekke de utgiftene man har, vet du :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Jeg tror det er viktig for staten å kunne ta inn de inntektene man kan :-) Inntekter er viktig for å kunne dekke de utgiftene man har, vet du :-) Jeg fant den:-) 10 kilo lettere:-) 0 Siter
Colette Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Jeg fant den:-) 10 kilo lettere:-) Nå skjønner jeg visst ikke helt hva du mener? 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Nå skjønner jeg visst ikke helt hva du mener? Nei, huff er helt svett her. Stresser som pokker. Den dingsen til kameraet mitt som jeg overfør bilder til datan med. Jeg sa visst laderen til deg i mailien, men jeg mener den dingsen som jeg overfører bilder til datan med;-) 0 Siter
Colette Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Nei, huff er helt svett her. Stresser som pokker. Den dingsen til kameraet mitt som jeg overfør bilder til datan med. Jeg sa visst laderen til deg i mailien, men jeg mener den dingsen som jeg overfører bilder til datan med;-) Hva mener du nå...? 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Hva mener du nå...? Antagelig kom ikke den siste mailien jeg skrev gjennom til deg. Der skrev jeg at jeg lette etter laderen til kameraet mitt. Men så var det ikke laderen jeg mente heller. Det var den ledningen som man overfører bildene til pc`en med. Da jeg fant den ble jeg så glad at jeg hoppet inn på hundre nyeste for å fortelle deg det og så havnet jeg tilfeldigvis inn i denne tråden. Jaja, slik kan det gå:-) 0 Siter
Colette Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Antagelig kom ikke den siste mailien jeg skrev gjennom til deg. Der skrev jeg at jeg lette etter laderen til kameraet mitt. Men så var det ikke laderen jeg mente heller. Det var den ledningen som man overfører bildene til pc`en med. Da jeg fant den ble jeg så glad at jeg hoppet inn på hundre nyeste for å fortelle deg det og så havnet jeg tilfeldigvis inn i denne tråden. Jaja, slik kan det gå:-) Jeg fant mailen din nå :-) Så da skjønner jeg hva du stresset med. Lov å gi lyd fra deg da:-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Jeg fant mailen din nå :-) Så da skjønner jeg hva du stresset med. Lov å gi lyd fra deg da:-) Ja, jeg stikker innom håper jeg. Er spent på internettforholdene. Har visst vært ganske ustabilt, men skulle bli bedre. Ting tar visst tid der. Nå er jeg ferdig og skal forsøke få meg litt søvn. Godnatt:-) 0 Siter
Colette Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Ja, jeg stikker innom håper jeg. Er spent på internettforholdene. Har visst vært ganske ustabilt, men skulle bli bedre. Ting tar visst tid der. Nå er jeg ferdig og skal forsøke få meg litt søvn. Godnatt:-) Godnatt...og lykke til:-) Vi snakkes, håper jeg :-) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 16. august 2009 Forfatter Skrevet 16. august 2009 Hva er det driver med, bortsett fra å ligge i buskene og sope penger inn for Staten? I Norge er det nesten dødstraff for å kjøre for fort, voldta ei jente og du er nesten garantert å gå fri. Gnore! Vi har altfor mange trafikkofre hvert år. Vi trenger flere kontroller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.